هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Mali-450 برروی اسمارت فونهای متوسط 2013


ARM یکی از شناخته شده ترین طراحان پردازنده های موبایل می باشد، اما آنها واحدهای گرافیکی یا GPU ها را نیز طراحی می کنند. یکی از معروفترین آنها Mali-400 GPU است که در بسیاری از اسمارت فون های قدرتمند بکار گرفته شده است، اما خبر می رسد که سال آینده ما شاهد جانشینی برای آن در تلفن های معمولی و سطح متوسط خواهیم بود.

Mali-450 GPU جدید دارای کیفیت عملکرد بهتری نسبت به قبل می باشد اما تغییراتی نیز در معماری ساخت آن داده شده که اجازه می دهد تا هسته های بیشتری مورد استفاده قرار گیرند. در حالیکه Mali-400 مبتنی بر ۱-۴ هسته بود، Mali-450 می تواند تا ۸ هسته داشته باشد.

ARM می گوید دستگاههای با عملکرد و بازدهی پایین بهتر است از هسته های ۱-۴ Mali-400 بهره ببرند، در حالیکه هسته های ۵-۸ Mali-450 می تواند برای گجت هایی که به گرافیک بیشتری نیاز دارند مورد استفاده قرار گیرد.


با این حال، هدف این GPU های جدید تلفن های همراه متوسط می باشد که در سال آینده میلادی عرضه می شوند. برای اسمارت فون های سطح بالا، ARM در حال کار برروی سری Mali-6xx خود می باشد، که دارای عملکرد و بازدهی بسیار بالایی هستند. ما اخیرا شاهد حضور Mali T-604 در داخل تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ سامسونگ بوده ایم که دارای عملکرد بسیار خوبی بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد