هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مدیر عامل جدید سامسونگ رسما معرفی شد


Kwon Oh-Hyun بعنوان مدیر عامل جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس انتخاب شد. این خبر را امروز سامسونگ رسما اعلام و منتشر کرد. این شخص باتجربه سامسونگ که از سال ۱۹۸۵ میلادی در این شرکت کره ای بوده است به کار خود در این شرکت ادامه خواهد داد، اما بعنوان مدیرعامل این شرکت قدرتمند.

Oh-Hyun در بخش نیمه هادی های شرکت سامسونگ از میانه دهه ۸۰ میلادی بکار گرفته شد. در آن زمان، او رهبری تیمی که اولین DRAM های ۶۴Mb را به ارمغان آورد، بعهده داشت یعنی در سال ۱۹۹۲ میلادی. بعد از آن و در سال ۱۹۹۵ میلادی او بعنوان معاون بخش تکنولوژی دستگاههای حافظه شرکت سامسونگ الکترونیکس مشغول بکار شد و در سال ۱۹۹۸ بود که او بعنوان معاون ارشد شرکت انتخاب شد.

Choi Gee-Sung مدیرعامل سابق این شرکت زمانی از کار خود کناره گیری کرد که شرکت سامسونگ در صدر بازار تلفن های همراه قرار دارد و همراه با فروش چشمگیر اسمارت فون گلکسی اس ۳، رسیدن به رکوردی کم نظیر دور از انتظار نیست. با این حال او شرکت سامسونگ را ترک نخواهد کرد. قرار است به او یک جایگاه اجرایی جدید در این شرکت داده شود. Jay Lee، پسر رئیس هیئت مدیره سامسونگ یعنی Lee Kun-hee وضعیت خود در شرکت بعنوان مدیر ارشد عملیاتی را حفظ خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد