هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گزارشی از کنفرانس مایکروسافت در E3


نام E3 از سه واژه انگلیسی Electronic Entertainment Expo می آید. نمایشگاهی که سالانه برگزار می شود و به صنعت سوم دنیا یعنی بازی های کامپیوتری و سرگرمی می پردازد. در این نمایشگاه سه شرکت بزرگ یا همان کنسول سازها به همراه استودیو های بازی سازی معروف دنیا شرکت می کنند تا برنامه ی کاری و یک سال آینده خود را هم به رخ حریفان و هم طرفداران بکشند.

توجه داشته باشید که در این نمایشگاه فقط دو گروه از افراد اجازه ی ورود دارند: ۱) خبرنگاران در سرتاسر دنیا. ۲) افرادی که خودشان در صنعت بازی مشغول به کار هستند. افراد معمولی اجازه ورود به نمایشگاه را ندارند.

از دیگر نمایشگاه هایی که در دنیا برگزار می شوند و خیلی هم معروف هستند می توان به توکیو گیم شو ژاپن و گیمز کام آلمان اشاره کرد. امسال یعنی سال ۲۰۱۲ میلادی این نمایشگاه در ایالت کالیفرنیا و شهر لس انجلس Convention Center در حال برگزاری است.

در تصویر زیر می توانید اتاق خبر که خبرنگاران در آن اخبار را به سرتاسر جهان ارسال می کنند را مشاهده کنید.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و درهای نمایشگاه E3 به روی طرفداران باز شد. شرکت مایکروسافت اولین شرکت کنسول سازی است که کنفرانس خود را مثل سال گذشته در این نمایشگاه بزرگ ارائه داد. برای اینکه از اخبار این کنفرانس مطلع شوید

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3-2012:

در تصاویر زیر می توانید سالن کنفرانس را مشاهده کنید:

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شرکت مایکروسافت بازی هیلو ۴ را به نمایش گذاشت. استودیو صنعت ۳۴۳ این کار را برای مایکروسافت انجام داد. در این بازی سلاح های جدیدی در نظر گرفته شده است.

بعد از بازی Halo 4 بازی Splinter Cell: Blacklist به نمایش درآمد که تصویر آن را می توانید در زیر مشاهده نمایید. این بازی گیم پلی فوق العاده و نورپردازی زیبایی دارد. در این بازی برروی سیستم هدف گیری بسیار خوب کار شده است.

در قسمت هایی که به نمایش درامد یکی از شخصیت های بازی فارسی صحبت می کرد. این بازی به صورت صوتی از کینکت پشتیبانی خواهد کرد.

نوبت به شرکت EA رسید:

این شرکت به معرفی بازی FIFA 13 پرداخت که این بازی هم به صورت صوتی از کینکت پشتیبانی می کند. با این فرمان صوتی می توان یک آرایش و نظم خاص را به بازیکنان در زمین فوتبال داد. در تصویر زیر می توانید بازی فیفا ۱۳ را مشاهده کنید:

بازی بعدی که به نمایش گذاشته شد fable the journey است. این بازی برای اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی تاریخ خورده است. در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید:

نسل جدیدی از بازی چرخ دنده های جنگ gears of war judgment به نمایش درامد که در تصویر زیر این بازی مشاهده می شود. زیاد نمایش خوبی نداشت به این خاطر می گویم که چیز خاصی نشان داده نشد.

نوبتی هم باشه نوبت Forza Horizon است. قسمت هایی از این بازی را ارکید کردن البته نه همه آن را درست مثل نیاز به سرعت. میشه گفت که این بازی از حالت شبیه سازی به حالت ارکید مهاجرت کرده است.

مایکروسافت بعد از بازی چرخ دنده های جنگ به معرفی قابلیت های جدید برای موتور بینگ بر روی XBOX 360، کینکت و گیم های صوتی پرداخت. از این قابلیت ها می توان به مشاهده UFC ،NBA و دریافت شبکه ی ESPN اشاره کرد.

در این کنفرانس Smart glass که یک تبلت جدید است به نمایش درآمد. در عکس زیر می توانید ان را مشاهده کنید. در یک ویدئو تمام مشخصات آن ارائه داده شد.

microsoft in e3 2012

مایکروسافت اینترنت اکسپلورر را هم با فرمان صوتی در هم آمیخت تا یک جستجوی عالی را کاربران با این دستگاه احساس کنند. بعد از آن نوبت به بازی تام رایدر می رسد در تصویر آن را زیر می توانید مشاهده کنید:

پیش نمایشی از گیم پلی بازی لارا کرافت قرار داده شد. بازی دارای صحنه های سینمایی زیادی شبیه به سرزمین ناشناخته ۳ می باشد. اولین DLC این بازی برای ایکس باکس ۳۶۰ ارائه خواهد شد.

microsoft in e3 2012

عده ای از افراد استودیو کپکام بر روی سن آمدند وبازی Resident Evil 6 را به نمایش گذاشتند.

انیمیشن های بازی بسیار عالی و نرم کار شده است. همچنین بازی بسیار اکشن و دلهره آور است. یکی از افراد کپکام بصورت زنده این بازی را انجام می داد و سیستم عالی کاورگیری را در معرض نمایش گذاشت. همچنین جنگ با زامبی ها را هم نشان دادند.

microsoft in e3 2012

یک عنوان جدید دوباره برای کینکت رونمایی شد که تصویر آن در زیر مشخص است. این عنوان در اواسط تابستان بر روی شبکه XBOX قرار خواهد گرفت.

microsoft in e3 2012

بازی نقش افرینی سوت پارک نشان داده شد که تصویرش در زیر مشخص است. معمولا مایکروسافت این بازی ها را برای کنار هم قرار دان خانواده ها در انجام بازی نشان می دهد. درست مثل نینتندو.

microsoft in e3 2012

مایکروسافت چند نقش آفرین بر رو صحنه آورد و بازی dance central 3 را که همان طور در تصوی زیر می بینید به نمایش در اورد. این بازی هم از کینکت پشتیبانی خواهد کرد. کلا این بازی ها برای افرادی که می خواهند انرژی تخلیه کنند خوب است.

microsoft in e3 2012

حالا نوبت به بازی ندای وظیفه: عملیات سیاه ۲ می رسد که نمایشی از گیم پلی نشان داده شد. در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. بازی دارای گرافیک چشم نوازی است و می توان گفت که بسیار خوب کار شده است. گیم پلی نرمی داشت و واقعا بازی درگیر کننده بود. همچنین سلاح ها تمام به روز شده اند. این بازی برای ماه نوامبر تاریخ خورد.

microsoft in e3 2012

نتیجه گیری:

می توان گفت که مایکروسافت در نمایشگاه E3-2012 خوب کار کرد و نمایش قابل قبولی داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد