هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بازی بازار ( بازی های پیشنهادی ما)


اگر می خواهید برای پلتفرم مورد نظر خود بازی تهیه کنید پس می توانید بازی های پیشنهاد شده توسط زومیت را هم در نظر بگیرید.

پلتفرم PC:

این هفته یکی از آن هفته هایی است که کاربران کامپیوترهای شخصی بسیار منتظر ورود یک بازی بودند و آن بازی چیزی جز بازی زیبای Max Payne 3 نیست, سبک بازی هم اکشن سوم شخص تیر اندازی است. حتما این بازی زیبا که توسط استودیو بازی سازی راک استار گیمز ساخته شده است را تهیه کنید.

بازی بعدی برای اینکه فرهنگ سازی کنیم یک بازی ایرانی می باشد و آن هم مبارزه در خلیج عدن می باشد. سبک این بازی هم اکشن تیر اندازی اول شخص می باشد. امیدوارم که این بازی را تهیه کنید. البته این بازی سه شنبه ۱۶ خرداد وارد بازار خواهد شد.

پلتفرم XBOX 360:

این هفته بازی های زیادی برای این کنسول معرفی نشده است، اما می توانید تا حدود ۶ روز دیگر دو بازی Bang Bang Racing و Madagascar 3 را تهیه کنید.

در قسمت شبکه این کنسول هم می توانید بازی موتور سواری Trials Evolution را تهیه کنید البته این بازی پولی می باشد. توجه داشته باشید که اگر کنسول کپی خور است نمی توانید به شبکه ی XBOX LIVE متصل شوید.

پلتفرم PS3:

این هفته می توانید بازی انحصاری زیبای Starhawk را تهیه کنید. سبک این بازی سوم شخص تیر اندازی می باشد و مهمترین قسمت این بازی مد چند نفره آن است.

دیگر بازی انحصاری برای کنسول PS3 بازی Sorcery می باشد. این بازی از حسگر حرکتی Move پشتیبانی می کند و حالت های زیبایی را در بازی با این کنترلر به وجود خواهد آورد.

در قسمت شبکه این کنسول هم می توانید بازی منحصر به فرد Journey و PixelJunk 4am را تهیه کنید. توجه داشته باشید که این بازی ها بر روی شبکه پولی هستند و باید از PSN کارت استفاده کنید.

پلتفرم  IOS:

کاربران این پلتفرم هم می توانند دو بازی با نام های Bring Me Sandwiches و Pong Ninja را تهیه کنند.

پلتفرم Android:

می توانید دو بازی با نام های Greedy Spide و City the Burn را تهیه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد