هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی دوربین فیلمبرداری جدید سونی


شرکت سونی الکترونیک در جریان همایش یا بهتر است بگوییم نمایشگاه NAB 2012، دوربین جدید خود را با نام HDC2000 معرفی نمود. این دوربین در دو مدل به بازار ارائه شده است که مدل اول HDC2000W می باشد و نام W به معنای سفید و مدل دوم HDC2000B می باشد و نام B به معنای مشکی است. تفاوت این دو نوع دوربین فقط در مشخصات رنگی آنها می باشد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قیمت این دو نوع دوربین در دسترس نیست ولی به احتمال زیاد قیمت هر دو دوربین بدون لوازم جانبی چیزی در حدود ۳۰ هزار دلار باشد.

دوربین HDC2000 جانشین دوربین مدل HDC1000 از جمله HDC1000RLD می باشد. عملکرد تصویری فوق العاده و ویژگی های ترکیب تازه توسعه یافته ۱۶-bit A/D ، سیگنال دیجیتال پردازش (LSI) و ارتقا سنسور از جمله ویژگی های این دوربین می باشد. در این دوربین یعنی HDC2000، از سیگنال نویز ۶۴ دسیبل signal-to-noise ratio of 64 استفاده شده است. کار اصلی این سیگنال سر و صدا تولید شده توسط دوربین را به شدت کاهش می دهد. یکی از ویژگی های خوب این دوربین این است که لوازم جانبی که برای دوربین های MSU-1000/1500, RCPs, VFs خریداری شده است را می توان برای دوربین های سری HDC2000 هم استفاده نمود.


برخی از ویژگی های دوربین های سری HDC2000 عبارتند از :

۱) سیگنال نویز ۶۴ دسیبل (۱۶-bit A/D).

2) انتقال اطلاعات از طریق درگاه ۳G

3) پشتیبانی از فرمت ۱۰۸۰*۱۹۲۰ با سرعت ۶۰ و ۵۰ فریم در ثانیه و R.G.B 444

4) حرکات آهسته یا اسلوموشن تا ۲X

5) طراحی ارگونومیک

۶) ساپورت رکوردر پیشرفته Sony SR-R1

7) پشتیبانی از فیلتر های رنگی روشن و تیره

۸) دارای سیستم طیف نوری F1.4 prism

9) برق مورد نیاز ۲۴۰ ولت AC و ۱۸۰ ولت DC

10) دارای ورودی های صدا و میکروفون XLR 3-pin, female x1

دوربین های HDC2000W و HDC2000B دارای درگاه ۳G هستند. این درگاه اطلاعات را از طریق کابل فیبر نوری بدون هیچ گونه کاهش کیفیت و فشرده سازی به مانیتور و یا رکوردر ارسال می کند. یکی دیگر از فناوری های خوب به کار رفته در این دوربین، فناوری  چند ماتریس و ماتریس تطبیقی می باشد این تکنولوژی باعث می شود که دوربین دارای یک تابع چند ماتریسی باشد و اجازه می دهد که برای تنظیم رنگ در ۱۶-جهت محور به طور مستقل عمل نماید. این فناوری در میان دوربین های متعدد بسیار مفید است. تطبیق ​​ماتریس اجازه می دهد رنگ های اشباع شده از اجسام طبیعی به نظر برسد. (به خصوص با استفاده از زیر نور آبی رنگ بر روی اشیاء آبی)

اما همانطور که از شکل ظاهری آنها مشخص است از این نوع دوربین ها می توان در استودیو های خبری, اماکن عمومی مثل استادیوم های فوتبال, تنیس و مکان هایی که نیاز به زوم بسیار بالا باشد (بدون اینکه افت کیفیت به وجود آید) استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد