هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ایسوس Zenbook Primes معرفی شد


اگر از آن دسته افرادی هستید که اخبار الترابوک ها را دنبال میکنید، Zenbook Primes نامی آشنا برای شما خواهد بود. بعد از چندین بار انتشار شایعات و مشخصات فنی مختلف از جدیدترین الترابوک شرکت ایسوس، این شرکت بالاخره این مدل را رسما معرفی کرد.

مدل های جدید با پردازنده های Ivy Bridge اینتل Core i5 و Core i7 وارد بازار خواهند شد و در حالی که صفحه نمایش پیش فرض آنها دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ میباشد،گزینه ۱۰۸۰p IPS نیز برای تمامی مدل ها در دسترس میباشد.

سری زنبوک پرایمز های ایسوس ۳ مدل خواهد داشت. مدل ۱۱.۶ اینچی UX21A و مدل های ۱۳.۳ اینچی UX31A و UX32A. تمامی مدل ها قابلیت انتخاب صفحه نمایش ۵۰-nit 1080p IPS را خواهند داشت، ضمن اینکه تاچ پد و کیبورد در تمامی مدل ها بهینه شده است. مدل های UX21A و UX31A همراه با گرافیک اینتل HD 4000 و SSD عرضه میشود. این در حالی است که ایسوس گرافیک NVIDIA GT 620M را برای UX32VD در نظر گرفته است. مدل UX31A دارای ۲ پورت USB 3.0، میکرو HDMI و درگاه SD card می باشد.

بر اساس اطلاعاتی که ایسوس منتشر کرده است، مدل های ۱۳.۳ اینچی با قیمت $۹۹۹ شروع میشود و با تغییرات در مشخصات فنی و صفحه نمایش بر این قیمت افزوده خواهد شد ولی هنوز صحبتی در مورد قیمت احتمالی مدل ۱۱ اینچی زده نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد