هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه لنوو IdeaCentre A720


لنوو کامپیوتر جدید پی سی all-in-one خود را عرضه کرد. IdeaCentre A720 برای اولین بار در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده بود. پی سی که دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی مولتی تاچ می باشد. همچنین کامپیوتر IdeaCentre A720 دارای پروسسور جدید اینتل Core i7-3610QM Ivy Bridge و رم ۸ گیگابایتی DDR3 است.

با ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی، خیال کاربر از ذخیره تقریبا هر نوع و به هر میزان اطلاعات راحت است، ضمن اینکه یک گزینه SSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایت نیز وجود خواهد داشت. در صورت دلخواه یک کارت تیونر تلویزیون نیز برروی آن قرار دارد.

قیمت Lenovo IdeaCentre A720 که کامپیوتری فوق العاده باریک است از ۱۸۴۹ دلار آغاز می شود. همچنین یک پایه وجود خواهد داشت که اجازه می دهد کاربر دستگاه را از ۵ تا ۹۰ درجه نسبت به نیاز خود تنظیم نماید. پی سی بسیار زیبا و شیکی به نظر می رسد. نظر شما در این مورد چیست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
islamicaz سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://islamicaz.blogfa.com/

کمپین اعتراض به جشنوراه یورو ویژن در جمهوری آذربایجان
به اطلاع کلیه وبلاگنویسان وفعالان ارزشی در فضای مجازی چه تورک زبان و یا باهر زبان دیگر می رسانیم که ما مردم استانهای تورک زبان ایران اسلامی حرکت وقیحانه وبی شرمانه مزدوران صهیونیستی در هماهنگی برای اجرای رژه همجنس بازان در باکو و حذف نمادهای اسلامی و تخریب مساجد وساختن بی رویه کنیسه یهودی را در دومین کشور شیعه جهان در ایران شمالی (جمهوری آذربایجان) محکوم می کنیم واز برادران هم زبان خود در آن سوی ارس خواستاریم که با بصیرت وآگاهی به هیچ وجه سکوت نکنند ودر مقابل موج اسلام هراسی و ایران هراسی های خوک صفتان صهیون ایستادگی کنند ... به امید بیداری اسلامی در ایران شمالی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد