هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

آیفون ارزان شد!

فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه از افت قیمت ۱۵۵ هزار تومانی گوشی آی فون نسبت به ماه گذشته در سطح بازار خبر دادند.

افت قیمت گوشی های تلفن همراه که در پی کاهش نرخ ارز ناشی می شود به گوشی های آی فون هم رسید و این گوشی پرفروش بیشترین افت قیمت در بازار را به خود اختصاص داد.

گوشی آی فون ۴s که با ظرفیت های مختلف تولید و روانه بازار شده با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی با قیمت یک میلیون و۳۱۵هزار تومان به فروش می رسید، هم اکنون با قیمت یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

همچنین مدل ۴s این برند با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی با کاهش قیمت ۸۰ هزار تومانی با قیمت یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان به این برند قرار می گیرد.

با وجودی که گوشی های آی فون از قیمت بالایی برخوردارند، اما تاکنون طرفداران زیادی را در همه بازارهای جهانی تلفن همراه از جمله ایران به خود جذب کرده اند.

امکانات و ویژگی های بالای انواع مدل های آی فون در نزد مشتریان باعث شده تا این نوع گوشی ها با تقاضای بالایی در سطح کشور روبرو شوند.

این مدل ای فون از امکاناتی همچون صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی لمسی LED-backlit با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، عرضه شده و با سه ظرفیت ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، پردازنده یک گیگاهرتزی، خروجی تلویزیون، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، سیستم عامل iOS 5 بهره می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد