هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دریافت کانال‌های تلویزیون بدون هیچ مشکلی با دستگا ه جدید ایسوس

دوست دارید به جای خرید یک گیرنده دیجیتال و پخش‌کننده مالتی مدیا که کلی جا هم می‌گیرند یک دستگاه خریداری کنید که تمام این امکانات را یک جا به شما ارائه کند.

اگر به دنبال این چنین دستگاهی هستید ایسوس یک محصول جدید به نام O!Play Media Pro Smart TV Set-Top Box ساخته است که این دستگاه را در دل خود جای داده است.

این دستگاه مجهز به گیرنده DVB-T است که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی کانال‌های تلویزیون ایران را دریافت و آن را در تلویزیون مشاهده نمایید.

اما این تمام ماجرا نیست چون این محصول یک پخش‌کننده قدرتمند با امکان پخش ۵۰ فرمت مختلف صوتی و تصویری است که با استفاده از آن می‌توانید اکثر فرمت های صوتی، تصویری و زیر‌نویس را بدون کمترین مشکلی مشاهده کنید.

ایسوس برای ارتباط راحت‌تر و به اشتراکی بدون دردسر اطلاعات یک گیرنده بی‌سیم نسل n را در داخل دستگاه تعبیه کرده است که از امکان سرعت انتقال اطلاعات بالایی برخوردار است.

این دستگاه مجهز به دو پورت USB، یک پورت شبکه گیگابایتی، خروجی Mini HDMI، خروجی آنالوگ صدا و تصویر، خروجی صدای دیجیتال، اسلات کارت خوان حافظه و ورودی RF است که شما را از لحاظ امکانات کاملاً بی نیاز می‌کند.

در کل اگر تلویزیونی دارید که از کیفیت تصویر آن راضی هستید و می‌خواهید آن را به یک هاب صدا و تصویر تبدیل کنید بهترین انتخاب شما   O!Play Media Pro Smart TV Set-Top Box خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد