پکیج جدید DMC برای لامبورگینی گالاردو آماده شده است؛ نامی که تیونر برای این خودرو درنظر گرفته Toro بوده و همچنین دارای کیت فیبرکربنی شامل افزودن اسپویلر جلو، رکابهای جانبی و دیفیوزر عقب است. وجود باله کربنی عقب و رینگهایی با سایز 9.5Jx20 در جلو و 13Jx20 در عقب از دیگر مشخصههای آن است.
DMC با تغییر برنامه ECU توانسته از پیشرانه 5.2 لیتری V10 لامبورگینی گالاردو Toro بیش از 572 اسببخار قدرت و 575 نیوتنمتر گشتاور تولید کند. البته با سفارش کیت اگزوز نیز قدرت تولیدی در حدود 20 اسببخار افزایش خواهد یافت.