هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

لپ تاپ‌هایی با پردازنده‌های جدید از Samsung

با عرضه نسل سوم پردازنده‌های شرکت Intel یعنی پردازنده‌های Ivy Bridge شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی هم به استفاده از این پردازنده‌های جدید رو آورده‌اند. شرکت Samsung هم به تازگی سری جدید لپ تاپ‌های ۵۵۰ P را به بازار معرفی کرده است.

 این لپ‌تاپ‌ها بین ۱۵ و ۱۷ اینچ متغیر هستند و برای اهداف چند رسانه‌ای و سرگرمی به بازار معرفی شده‌اند.

این محصولات مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 بوده و به این دلیل عملکردشان تا۲۵ درصد نسبت به مدل‌های قبلی سریع‌تر و مصرف انرژی‌شان کمتر است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ‌ها از نوع GeForce GT6450M از شرکت Nvidia است که امکان نمایش تصاویر سه بعدی را هم فراهم می‌آورد. این لپ‌تاپ‌ها مجهز به درایوBlu-ray بوده و از هارد دو ترابایتی بهره می‌برند. از آنجایی که این لپ تاپ‌ها برای طرفداران سرگرمی طراحی و تولید شده‌اند، مجهز به اسپیکرهای قدرتمند JBL هم هستند.


این اسپیکرها دارای ساب ووفر هستند و صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانشان پخش می‌کنند. ضخامت بدنه نسخه ۱۵ اینچی برابر ۳۰ میلیمتر بوده و وزن آن به حدود ۲/۵ کیلوگرم می‌رسد.

نسخه ۱۷ اینچی، اما با وزن ۳/۰۵ کیلوگرمی، ضخامتی برابر ۲۹ میلیمتر دارد. شرکت Samsung اعلام کرده است که این لپ‌تاپ‌های جدیدش را تا آخر ماه مه روانه بازار می‌کند. این شرکت، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این محصولات جدیدش اعلام نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد