هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

شرکت سونی 2 دوربین جدید معرفی نمود


شرکت سونی ۲ دوربین جدید خود را برای کاربران نیمه حرفه ای معرفی نمود. دوربین اول، NEX-F3 نام دارد که یک دوربین mirrorless با لنز قابل تعویض است. این دوربین در واقع ارزانترین مدل از سری NEX سونی است. NEX-F3 دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی APS-C CMOS است که سنسوری بزرگ می باشد. NEX-F3 قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p24 یا ۱۰۸۰i60 را داشته و در پشت آن یک صفحه نمایش ۳ اینچی OLED وجود دارد که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را دارد.

همچنین سونی یک لنز با نام SEL18200LE E18-200mm F3.5-6.3 OSS LE telezoom را برای این دوربین معرفی نمود که البته بصورت جداگانه به فروش خواهد رفت. Sony NEX-F3 در ماه جون و در رنگهای نقره ای، سفید و مشکی در دسترس خواهند بود و به همراه یک لنز ۱۸-۵۵mm قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار خواهد داشت. لنز مخصوص آن یعنی SEL18200LE telezoom نیز در ماه جولای و در رنگ مشکی با قیمتی ۸۵۰ دلاری در دسترس می باشند.


اما دوربین دوم که سونی معرفی نمود، SLT-A37 نام دارد که یک دوربین تک لنز شفاف است. سونی SLT-A37 دارای سنسور ۱۶.۱ مگاپیکسلی APS-C CMOS است، ISO آن تا ۲۵,۶۰۰ و می تواند ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p24 یا ۱۰۸۰i60 ضبط نماید. در پشت آن نیز یک ال سی دی ۲.۷ اینچی با ۱۴۴۰K نقطه وجود دارد. این دوربین در ماه جون به همراه لنزی ۱۸-۵۵mm با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار در دسترس خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد