هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه Optimus 4X HD از اروپا آغاز می‌شود!

ال‌جی اولین اسمارت‌فون چهارهسته‌ای خود با نام Optimus 4X HD را که نخستین بار در خلال گردهمایی سالانه موبایل (MWC) در فوریه امسال معرفی شد، ماه آینده در بخشی از اروپا شامل آلمان، ایتالیا، سوئد، لهستان و بریتانیا عرضه می‌کند.

این اسمارت‌فون علاوه بر بهره‌گیری از تراشه ۱٫۵ گیگاهرتزی و چهارهسته‌ای NVIDIA Tegra 3 و نسخه ۴,۰ آندروئید (بستنی حصیری)، به جهت برخورداری از بزرگ‌ترین باتری در بین رقبای این کلاس مورد توجه قرار گرفته‌بود.

ال‌جی در طراحی باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپر-ساعتی این اسمارت‌فون از فناوری خاصی به نام SiO+ بهره گرفته‌است که هرچند نتیجه آن ارائه یک باتری باداوم و قدرتمند است ولی بزرگی باتری، طراحی باریک و چشمگیر گوشی را مخدوش نکرده‌است.

از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به نمایشگر لمسی ۴,۷ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و شانزده گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز برنامه‌ QuickMemo نسبت به نسخه پیشین که در گوشی Optimus Vu به کار گرفته شده‌بود ارتقاء پیدا کرده و اکنون از تایپ فراپیوندها یا لینک‌های وب نیز پشتیبانی می‌کند.

دیگر نرم‌افزار جالب توجه این اسمارت‌فون برنامه ویدئویی Media Plex است. گفتنی است عرضهاین گوشی در دیگر نقاط جهان نیز چند ماه بعد آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد