هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه مانیتور یو‌اس‌بی ۲۲ اینچی AOC

سرانجام مانیتور یو‌اس‌بی ۲۲ اینچی AOC که پیش از این در نمایشگاه CES 2012 رونمایی‌ شده‌ بود، روانه بازار شد. این مانیتور که …

فقط از پورت USB برای انتقال تصاویر، اطلاعات و همچنین تامین انرژی مورد نیاز استفاده می کند، e2251Fwu نام داشته و برای اتصال به نوت‌بوک و سایر تجهیزات قابل حمل، گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد.

 مانیتورLED یاد شده که حتی برق مصرفی خود را از طریق پورتUSB  دریافت می‌کند، این قابلیت را دارد که از پایه جدا شده و بدون آن مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی قابل حمل بودن این نمایشگر با خصوصیات دیگری همچون وزن کم (کمتر از ۶ پوند) و ضخامت فوق باریک (۱۰٫۶ میلیمتر ) تکمیل شده و آن را به ابزار مناسبی برای ارائه تله سمینارها، پرزنتیشن‌های اداری، مدیریت بحث‌های چند ‌منظوره و حتی استفاده در سفر، تبدیل کرده است.

این مانیتور با ارائه کیفیت تصویری مطلوب با رزولوشن۱۹۲۰ x 1080 و نسبت کنتراست ۱,۰۰۰:۱، پایه انعطاف‌پذیری به رنگ مشکی (طرح پیانو) داشته و تحت Windows 7و  Mac OS X Tiger, Leopard , Lion است.

لازم به ‌ذکر است که این نمایشگر نیز همچون سایر مانیتورهای جدید AOC دارای برچسب‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی بوده و اثر جیوه‌ای سمی قابل سرایت به محیط زیست ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد