هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

درآمد 106 میلیون دلاری انگری بردز در سال 2011


Rovio روز دوشنبه نتایج مالی این شرکت برای سال ۲۰۱۱ میلادی را اعلام نمود. این شرکت طراح و توسعه دهنده بازیهای مخصوص موبایل حدود ۱۰۶.۳ میلیون دلار در بخش فروش درآمد داشته است که یکی از دلائل آن براساس فروش بازی معروف انگری بردز و کسب و کاری قوی در این زمینه بوده است. Mikael Hed مدیر عامل Rovio در این زمینه گفت:

رشد قوی ما در درآمد به وضوح نشان دهنده محبوبیت نام تجاری انگری بردز می باشد. سرمایه گذاری زیادی که در سال ۲۰۱۱ در تمام زمینه های کسب و کار انجام شد و نتایج آن در آینده نیز دیده خواهد شد. برای اطمینان از ادامه داشتن این موفقیت، ما نیاز به خلاقیت و تمرکز بر موضوع سرگرم کردن میلیون ها نفر از علاقمندان به همراه محصولات جدید و خلاقانه خود داریم.

در سال ۲۰۱۱ میلادی Rovio، سه نسخه از بازی پردندگان خشمگین را عرضه نمود، Angry Birds, Angry Birds Seasons و Angry Birds Rio که در حدود ۶۴۸ میلیون بار دانلود شدند و دارای ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال بودند. این شرکت انتظار دارد تا به رشد خود در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز ادامه دهد. مدیر عامل Rovio گفت:

ما در مورد سال ۲۰۱۲ با توجه به سرمایه گذاری قابل توجه در توسعه محصولات، نام تجاری قدرتمند، حفاظت از نام تجاری و زیر ساخت های شرکت، بسیار به موفقیت خوشبین هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد