هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی رسمی سونی از Xperia neo L در ایران

سونی موبایل امروز رسما Xperia™ neo L را در ایران معرفی می‌کند. این گوشی اندرویدی شرکت سونی به پردازنده یک گیگاهرتزی و صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل مجهز است که این صفحه نمایش با کیفیت بالا، مرور اینترنت و تماشای ویدیوهای با وضوح بالا (HD) را تاثیرگذارتر و جذاب‌تر از پیش می‌سازد.

1x1.trans  معرفی رسمی سونی از Xperia neo L در ایرانXperia neo L به اندروید ۴ مجهز بوده و علاوه بر دوربین ۵.۱ مگاپیکسلی در قاب پشتی و قابلیت ثبت تصاویر ویدیویی ۷۲۰p با کیفیت HD، برخورداری از دوربین در قاب جلویی این گوشی، مکالمات ویدیویی با استفاده از آن را آسان می‌سازد.

Xperia neo L با وزن ۱۵۰ گرمی خود که در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود، با طراحی شیک و براق ساخته شده و پشت بدنه آن از طراحی منحنی شکل و پرداخت براق بهره می‌برد و سونی در این گوشی تکنولوژی xLoud خود را برای ایجاد کیفیت صدای واضح و عالی جای داده است.

اکسپریا نئو ال از قابلیت اتصال WiFi و همچنین HSPA برای امکان انتقال سریع داده‌ها برخوردار است و همچنین بلوتوث استریو، ضبط صدا و امکان ارتقای حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت از دیگر امکانات آن به شمار می‌آید.

بنابر اعلام ارتباطات همراه سونی، Xperia neo L به زودی در ایران به طور رسمی در دسترس خواهد بود. برای اطلاع بیشتر از مشخصات این تلفن همراه می‌توانید این پی‌دی‌اف شرکت سونی را مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد