هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

کوپه چهار در مرسدس در راه پکن

بنز بلاخره مدل اسپرت کوپه-سدان مفهومی خود را در نمایشگاه پکن رونمایی خواهد کرد. ساخت این خودروی مفهومی به پایان رسیده اما هنوز بصورت رسمی به نمایش درنیامده است.



این خودرو ممکن است CLA یا CLC نام بگیرد زیرا از سبک و استایل بنز CLS پیروی می کند. اندازه خودرو برخلاف ابهت ظاهری چندان بزرگ نیست و 463 سانتی متر طول و 189 سانتی متر عرض و 140 سانتی متر ارتفاع را شامل می شود.


تا آنجا که می دانیم یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری بنزینی تزریق مستقیم مجهز به توربوشارژر با توان 211 اسب بخار وظیفه حرکت دادن این خودرو را برعهده می گیرد. اما ممکن است طیف مختلفی از موتورها روی آن قرار گیرد. سیستم کلاچ دو تایی و انتقال قدرت به هر چهار چرخ (4MATIC) و گیربکس 7 سرعته نیز برای آن پیش بینی می شود.



طراحی بیرونی خودرو همانند یک حیوان درنده و خشمگین است و با شاخص های نوآورانه مرسدس بنز که در مدلهای اخیر به چشم می خورند، ترکیب شده است. این ظاهر تهدید آمیز از چراغهای جلو و هواکشهای سپر و جلو پنجره و خطوط روی کاپوت آغاز می شوند و در کناره ها با چرخهای 21 اینچی توربین شکل و فرم منحنی و کوپه مانند سقف پانورامای شیشه ای آن آمیخته می شود و در انتهای خودرو به شکل عبوس چراغها و صندوق ختم می شود.



در داخل کابین تضاد رنگهای خاکستری و سفید و رگه های سبز نورانی را مشاهده می کنید. استفاده از چرم و جیر و فیبر کربن و کروم و آلومینیوم جلوه ای با شکوه و گران قیمت به کابین بخشیده است. هنگامی که هوای خنک و سرد از دریچه های تهویه خارج می شود، نوری آبی رنگ و ملایم از آنها ساتع می شود. در حالیکه هنگام روشن بودن بخاری این نور رنگ قرمز به خود می گیرد.



این خودرو در سال آینده در مجارستان به خط تولید خواهد رفت و در بعنوان مدل 2014 به بازارهای آمریکا راه خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد