هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مایکروسافت نسخه های مختلف ویندوز ۸ اعلام کرد

مایکروسافت نسخه های مختلف ویندوز ۸ را که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود، اعلام کرد.

 طبق اعلام مایکروسافت سه نسخه برای کامپیوترهای شخصی شامل دو نسخه X86 به نامهای Windows 8 و Windows 8 Pro، و یک نسخه مخصوص دستگاه های مجهز به پردازنده ARM به نام Windows 8 RT در نظر گرفته شده است.

نسخه استاندارد ویندوز ۸ برای کاربران عادی کامپیوترهای شخصی و تبلت ها به صورت آپدیت از طریق ویندوز ۷ روی نسخه های Starter، Home Basic و Home Premium امکان پذیر است و کاربران ویندوز ۷ می توانند به راحتی به رابط کاربری مترو نقل مکان کنند.

البته کاربران نسخه های دیگر ویندوز ۷ مانند Professional و Ultimate نیز می توانند نسخه Pro ویندوز ۸ را به صورت یک بروز رسانی نصب کنند که قابلیت هایی مانند BitLocker و BitLocker To Go، قابلیت بوت از VHD، کدگذاری فایل های سیستمی، Hyper-V، Remote Desktop و Group Policy را به سیستم عامل خود اضافه کنند.

نسخه مخصوص تبلت ها نیز تنها به صورت پیش نصب توسط شرکت های سازنده ارائه خواهد شد و خبری از بروز رسانی توسط نسخه های قبلی ویندوز نیست.

در Windows 8 RT نیز امکاناتی مانند بهینه سازی قابلیت های لمسی دسکتاپ، کدگذاری دستگاه و نسخه جدید نرم افزارهای Word، Excel،‌ PowerPoint و OneNote برای آن در نظر گرفتهشده است.

با این حال نسخه جدید Media Player و سایر امکانات جدید در ویندوز ۸ نسخه RT دیده نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد