هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی آمپلی فایر مخصوص آیپد با افزایش صدای خیره کننده!


همیشه یکی از لوازم جانبی که کاربران موبایل و تبلت بدان توجه زیادی خواهند کرد یک مبدل خوب صدا برای افزایش صدا پخش شده از دستگاهشان است که اسپیکر بلوتوث از جمله انتخاب های این کاربران می تواند باشد ولی در این مقاله قصد داریم شما را با یک وسیله ساده و خوبی آشنا کنیم که حتما شما را با افزایش صدای خیره کننده خود راضی خواهد کرد.


 داشتن یک اسپیکر بلوتوث خوب برای افزایش صدای گدجتان خیلی خوب است ولی وقتی بحث حمل و نقل و فضا به میان می آید ، می تواند دردسرهای خود را به همراه داشته باشد.


امروز قصد داریم یک آمپلی فایر خلاقانه از استادیوی Nonlinear به شما معرفی کنیم که با داشتن شکل ساده ، اندازه کوچک و وزن بسیار کم خود می تواند یک وسیله جدا ناپذیر برای شنیدن صدای بلندی از گدجتتان باشد.

1x1.trans معرفی آمپلی فایر مخصوص آیپد با افزایش صدای خیره کننده!هنگامی که می خواهید به موزیک خود با صدای بلندتری گوش دهید و یا فیلم مورد نظر خود را با صدای بازتری بشنوید این وسیله می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این وسیله برای ورژن دوم و سوم آیپد طراحی شده است بخاطر اینکه اسپیکرهای این دو ورژن آیپد در قسمت تحتانی و در گوشه این تبلت قرار گرفته است.

اگر شما تبلتی دارید که محل قرارگیری اسپیکرهای آن به مانند این دو ورژن آیپد است می تواند این وسیله انتخاب خوبی برای شما باشد.

1x1.trans معرفی آمپلی فایر مخصوص آیپد با افزایش صدای خیره کننده!اگر اهل جیلبریک آیپدتان هستید و می توانید Siri را برای آیپدتان پورت کنید ، این وسیله می تواند بلندی صدای Siri با شما باشد و شما هیچکدام از گفته های این هوش مصنوعی اپل را از دست نخواهید داد.

این وسیله طوری طراحی شده است که به مانند اسپیکرهای دیگر نه نیاز به انرژی برق دارد و نه حمل و نقل و نه مراقبت در برابر صدمه و آب!

این آمپلی فایر از پلاستیکی به نام ABS ساخته شده است که در مقابل ضربات خیلی شدید هم مقاوم است و دوست دار محیط زیست نیز هست و می توانید آن را جزء مواد بازیافت شدنی قرار دهید.

1x1.trans معرفی آمپلی فایر مخصوص آیپد با افزایش صدای خیره کننده!این وسیله در شش رنگ قابل خریداری است رنگ هایی همچون :

سفید، سیاه، قرمز، آبی، سبز و نارنجی.

این محصول توسط استادیوی Nonlinear در ایالت مینه سوتا آمریکا ساخته شده و دارای تائیدیه از کمپانی اپل نیز می باشد.

می توانید این محصول را با قیمت ۹٫۹۹ دلار از فروشگاه های محصولات اپل تهیه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد