هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

HTTP 2 انقلابی در سرعت مرورگرها

به نظر می رسد مایکروسافت برنامه های جالبی برای آینده خود آماده کرده است. این شرکت قصد دارد تا protocol جدیدی را به نام HTTP 2.0 را به اجرا درآورد. همچنین یک ملاقاتی هم با Internet Engineering Task Force در این هفته دارد تا در مورد Hypertext Transfer Protocol یا به عبارتی HTTP بحث کنند. به نظر می رسد که HTTP 2.0 می تواند انقلابی در مرورگر باشد.

یکی دیگر از کاندیده های HTTP 2.0 گوگلSPDY Protocol است. زبان کنونی استفاده شده در مرورگر ها به این صورت است که مرورگر از سرور درخواست یک سایت یا فایل می کند، و اگر شما به وسیله HTTP درخواست کنید در نتیجه سرور هم پاسخ شما را HTTP  می دهد به همین دلیل HTTP در اول اسم بسیاری از سایت ها دیده می شود.

پروتکل SPDY تمام دستورات را از طریق HTTP ارسال می کند، مرورگر های Chrome و Firefox هر دو SPDY را ساپورت می کنند و همچنین دیگر سایت ها مثل Google , ،Twitter هم صفحات وب بر روی SPDY آزاد گذاشته اند.

پیشرفت در ساخت یک HTTP سریع تر به این آسانی که فکر می کنید نیست، خوشبختانه LETF بهترین ایده ها را  جمع آوری کرده و می خواهد با ترکیب آنها به یک پروتکل، سرعت وب را افزایش دهد، دیگر مطالعات مربوط به HTTP 2.0 فعلا نامعلوم است اما Microsoft در طی ۲ هفته یا شاید ۱ ماه آینده جزئیات بیشتری را انتشار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد