هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی یک سیستم سرگرمی جدید خانگی توسط Ikea

شرکت Ikea برنامه هایی برای معرفی یک سیستم جدید سرگرمی خانگی و عرضه آن در سال جاری میلادی دارد. این محصولات شامل سه طرح می باشند. همگی آنها ترکیبی از یک LED TV، سیستم صوتی ۲.۱ به همراه subwoofer بی سیم، Wi-Fi برای تلویزیون های هوشمند و یک پلایر DVD / Blu-Ray می باشد.

این شرکت تصمیم دارد تا این محصول جدید خود را ابتدا در کشورهای سوئد، فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، دانمارک، نروژ و پرتغال در پاییز آینده عرضه نماید و عرضه جهانی خود را در بهار سال ۲۰۱۳ انجام می دهد. این سیستم بصورتی طراحی شده تا کابلهای مورد استفاده مشخص نباشند و قرار است در رنگهای متنوعی تولید و وارد بازار شوند.

از مشخصات و ویژگی های اعلام شده این سیستم می توان به وجود ال ای دی پنل فول اچ دی (۱۰۸۰P) که براساس اعلام Ikea دارای نرخ رفرش ۴۰۰Hz می باشد و در ۴ سایز و به همراه ۴ ورودی HDMI، دو پورت USB و پشتیبانی از فایلهای DivX HD وجود خواهد داشت اشاره کرد. همچنین یک محل ذخیره سازی اطلاعات نیز در کنار این سیستم قرار خواهد گرفت.

این محصول که با ۵ سال گارانتی عرضه میشود دارای قیمتی در حدود ۹۹۵ دلار می باشد که البته دقیقا مشخص نیست که قیمت نسخه کامل و فول ورژن این سیستم چقدر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد