هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ورود پردازشگر 4 هسته ای Rockchip به بازار

Rockhip ممکن است نام بزرگی در خانواده پردازشگرها نباشد، پردازشگرهایی مانند انویدیا، کوالکوم و یا Texas Instruments، اما آنها با هدف رسیدن به بالاترین استانداردها در سال ۲۰۱۲ تلاش می کنند. پروسسورهای Rockchip قبلا در چند دستگاه چینی از جمله در چند نمونه تبلت چینی ارزان قیمت مورد استفاده قرار گرفته اند، اما در سال ۲۰۱۲ آنها در تلاش برای عرضه پروسسورهای ۲ هسته ای Cortex A9 می باشند و قرار است به دنبال آن از محصولی ۴ هسته ای نیز در سه ماهه سوم سال رونمایی نمایند.

پروسسور جدید ۴ هسته ای با نام RK32xx شناخته می شود، اما در حال حاضر هیچگونه اطلاعات اضافی در مورد جزئیات و مشخصات فنی آن مانند سرعت و یا حتی تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست، ولی نکته مهم این است که تا مدتی دیگر ما شاهد یک پروسسور ۴ هسته ای دیگر در بازار خواهیم بود و این موضوع بسیار خوبی است.

ما در حال حاضر پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳ انویدیا را در دسترس داریم، سامسونگ، کوالکوم و TI نیز همگی گزینه هایی دارند که قرار است در دسترس قرار گیرند. اما سئوال اینجاست که آیا پروسسور جدید Rockhip می تواند آنها را در یک نبرد شکست دهد. می بایست صبر کرد و نتیجه این نبرد را دید.

درست است که پروسسور این شرکت قبلا در تبلت های ارزان قیمت مورد استفاده قرار گرفته است، اما این بدان معنا نیست که محصولات آنها از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. این پروسسورها فقط جایگزینی ارزان قیمت تر از گزینه های دیگر بوده اند و به همین دلیل در این تبلت ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

امسال Rockchip در تلاش برای گرفتن تاییدیه گوگل نیز می باشد تا دستگاههایی که از CPU آنها استفاده می نمایند بتوانند قابلیت پشتیبانی کامل گوگل از آنها را نیز بدست آورند، مانند پشتیبانی کامل از Play Store و سایر اپلیکشن های گوگل. در مورد زمان عرضه این محصول شاید بتوان حدس زد که این محصولات تقریبا همزمان با پردازشگر ۴ هسته ای Exynos سامسونگ و یا محصول جدید TI و به دلیل رقابت بیشتر معرفی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد