هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Galaxy S III سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام شرکت سامسونگ به‌طور رسمی اطلاعیه دعوت از خبرنگاران و دست‌اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات به نشست خبری معرفی محصول یا محصولات جدید خانواده گالاکسی را منتشر کرد تا بار دیگر بازار گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسل سوم از تلفن‌های همراه این شرکت موسوم به Galaxy S III داغ شود.

این نشست خبری که با عنوان “ملاقات با گالاکسی بعدی” روز سوم می در شهر لندن و ساعت ۷ بعداز ظهر به وقت محلی برگزار می‌شود، به‌عقیده بسیاری جایی خواهد بود که نسل سوم از تلفن همراه Galaxy S را معرفی خواهد کرد.

این تلفن همراه که انتظار می‌رود با نمایشگر ۴٫۶۵ یا ۴٫۷ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و فناوری Super AMOLED Plus عرضه شود، اولین دستاوردسامسونگ در حوزه موبایل خواهد بود که قادر است تصاویر با وضوح بالا (HD) را به‌صورت حقیقی نشان دهد.

پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 4412 با توان پردازشی ۵۰ درصد بیشتر نسبت به Galaxy S II، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ماژول NFC و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از دیگر مشخصاتی است که احتمال می‌رود دستاورد جدید سامسونگ در حوزه تلفن‌های همراه با خود به همراه داشته باشد. موضوعی که تا نزدیک به دو هفته دیگر به‌طور کامل روشن خواهد شد.

نکته دیگر در مورد نسل سوم تلفن همراه گالاکسی S آن است که سامسونگ موفق شده در طول تمام این مدت طراحی و مشخصات این گوشی جنجالی را از دید رسانه‌ها و خبرنگاران کنجکاو دنیای فناوری اطلاعات مخفی نگه دارد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد