هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه PlayStation 4 زودتر از کنسول جدید شرکت رقیب، Xbox 720

تاکنون اخبار متعددی از کنسول های نسل بعد به انتشار رسیده است. یکی از داغ ترین موضوعاتی که در این اخبار مطرح بوده، زمان عرضه این نسل از کنسول ها بوده است.

پیرو این اخبار، اعلام شده که کنسول نسل بعدشرکت سونی، قبل از کنسول نسل بعد مایکروسافت، عرضه خواهد شد.

به نقل از سایت VG247، سونی برنامه ریزی های خود را طوری انجام داده کنسول نسل بعد خود، PlayStation 4، را زودتر از کنسول جدید شرکت رقیب، Xbox 720، عرضه کتد. این سایت خبری از منبعی نزدیک به سونی اطلاع پیدا کرده که سونی “مطمئنا” کنسول نسل بعد خود را پیش تر از کنسول جدید Xbox روانه بازار خواهد کرد.

 طبق اعلام منبعی که نام آن فاش نشده: ” اکنون شرکت سونی به این باور رسیده که گوی سبقت را از مایکروسافت برباید. البته تا سال ۲۰۱۳ باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این دو، در این راه موفق خواهند شد.”

منبع دیگری نیز به این سایت خبری گزارش کرده: “کنسول های نسل بعد قطعا تا سال ۲۰۱۴ عرضه شده و تا آن زمان جایگزین این نسل از کنسول ها خواهند شد.”

طبق خبر منشر شده، ظاهرا سونی نیز به شرکای اقتصادی این شرکت، اطلاعاتی تخصصی در رابطه با کنسول نسل بعد خود اعلام کرده است. ناشران مطرح از این اطلاعات آگاهی دارند و آن ها را در اختیار سازندگانی که با آن ها همکاری دارند، گذاشته، تا سازندگان بازی برای ساخت عناوینی برای PS4، از آمادگی قبلی برخوردار باشند.

سونی به زودی از بسیاری از این شرکا و سازندگان بازی، برای حضور در جلسه ای در آمریکا، که در ماه مه و ژوئن برگذار شده و در رابطه با معرفی جزئیات بیشتری از کنسول PlayStation 4خواهد بود، دعوت به عمل خواهد آورد. منبع دیگری اضافه کرده که سونی اطلاعات بیشتری را از کنسول نسل بعد خود، به سازندگان بازی ها در ماه مه و در NDA اعلام خواهد کرد.

در انتهای گزارشVG247 ، جزئیات و ویژگی های سخت افزاری دیگری برای کنسول نسل بعد سونی، PS4، اعلام شده است :

PlayStation 4 از ویژگی DirectX به جای API اختصاصی سونی استفاده خواهد کرد.

Crytek نیز اعلام کرده: ” انتطار می رود که در PS4 ، به جای پردازنده ی ۸ هسته ای Cell، از یک پردازنده ی ۲۴ هسته ای استفاده شود. اخیرا نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه از پردازنده های AMD در کنسول نسل بعد سونی استفاده خواهد شد.

برخی از ویژگی های سخت افزاری کنسول Vita در آخر تغییر کرده تا هماهنگی بیشتری با کنسول PS4 داشته باشد. گویا سونی قصد دارد مشابه آن سیستمی را که شرکت نینتندو برای کنسول Wii U و دسته ی  آن پیاده کرده، را اجرا کند. به این حالت که کنترل بازی های PS4،از طریق ویژگی لمسی کنسول Vita و نیز با استفاده از دو استیک آن(twin Sticks) امکان پذیر باشد.

باید منتظر ماند و دید، واکنش سونی در رابطه با خبر منتشر شده چه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد