هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

کنسول Playstation 3 پنج ساله شد!

چند هفته ی پیش بود که شرکت مایکروسافت تولد ۱۰ سالگی کنسول خود یعنی ایکس باکس را جشن گرفت. حال شرکت سونی که ۵ سال پیش کنسول پلی استیشن ۳ خود را عرضه کرد نیز تولدی برای این کنسول گرفت و از فعالیت های خود از زمان تولید این کنسول یادی کرد!

در تاریخ ۲۳ مارچ ۲۰۰۷ بد که سونی کنسول قدرتند و زیبای خود که پلی استیشن ۳ نام داشت را روانه بازار های اروپایی کرد و رقابت جدی خود را با مایکروسافت آغاز کرد.

امسال به مناسبت تولد ۵ سالگی این کنسول شرکت سونی صفحه ای در سایت فیسبوک ایجاد کرد و از فعالیت های خود در این ۵ سال یادی کرد. همچنین در همین صفحه اعلام کرد که ممکن است سال آینده نسخه جدید و پلی استیشن ۴ را به بازار عرضه کند.

پلی استیشن ۵ سال پیش با شعار “برترین وسیله سرگرمی” وارد بازار شد و توانست تحولی در کنسول ها ایجاد کند. این کنسول دارای یک Blu-ray Player  بود و شما میتوانستید بازی هارا با  کیفیت HD بر روی این کنسول بازی کنید ، همچنین میتوانستید به صورت ۶ نفره یک بازی را انجام دهید و این تکنولوژی نیز با استفاده از دسته های وایرلس بی سیم ایجاد شد.

این کنسول تا به حال یکی از پرفروشترین کنسول ها بوده و در حال حاظر در بازار داغ کنسول ها رقابت بین پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ جریان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد