هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

iPhone 4S بخرم یا منتظر iPhone 5 بمانم؟

الان زمانی است که تمام تمرکز بر روی فروشندگان Smartphone می رود، سوالی که تمام خریدار های iPhone را درگیر خود کرده این است که آیاا iPhone کنونی را خریداری کنند یا منتظر نسل بعدی باشند؟ حالا موضوع اینجاست که بدون هیچ دلیل خاصی، کسی نمی خواهد یک مدل قدیمی را خریداری کند در حالی که مدل جدید در راه است.

بله درست حدس زدید سوال مشکلی است، زیرا ما نمی دانیم Apple چه زمانی را برای ارائه نسل بعدی iPhone انتخاب کرده است، البته تاریخ های مختلفی از طرف اشخاص ثالث بیان شده که اطمینانی بر آنها نیست، از طرف دیگر ما نمی دانیم چه امکاناتی جدیدی به iPhone اضافه شده است.

در بیشتر موارد Apple محصولات خود را در تابستان ارائه داده است، اما سال گذشته iPhone 4S را در ماه October   بیرون داد که همه چیز را عوض کرد، این به این معناست که شرکت Apple به احتمال زیاد نسل بعدی iPhone خود را در ۳ ماه بعدی ارائه خواهد داد، البته باز هم این در حد یک تردید است، در بیشتر موارد این تردید ها به واقعیت تبدیل نمی شوند.

و این زمان بسیر زیادی برای شخصی است که با گوشی دیگری که با آن خوشحال نیست کار کند، اگر توانایی دارید پس صبر کنید، از نظر شخصی خودم، شما هیچ حسرتی نمی خوردید اگر iPhone 4S را الان خریداری کنید، چرا؟

حتی اگر ما ندانیم که نسل بعدی iPhone چه امکاناتی دارد، اما یک سری حدس هایی می توانیم بزنیم، همانطور که تا مدتی بیش Apple نسل بعدی iPad را معرفی کرد از طریق آن امکاناتی که ممکن از بر روی iPhone 5 دیده شود را می توان تا حدی بیان کرد.

با توجه به آن چیزی که من از iPad  دیده ام نمی توان بیان کرد که iPhone 5 یک انقلاب تلفن هوشمند خواهد شد. باید بیان کنم که از Apple توقع دارم مثل iPhone 4 بدنه این Smartphone را هرچه محکمتر و زیباتر طراحی کند، اما گمان نکنم نسل بعدی آن قدر متفاوت باشد که دارندگان iPhone 4S از تلفن های خود ناراضی شوند و در پی خرید مدل جدید باشند.

اصلی ترین و جدید ترین تغییراتی که Apple بر روی نسل بعدی تلفن های هوشمند خود می گذارد، شامل طراحی متفاوت و سایز صفحه نمایش است، شرکت Apple سایز ۳٫۵ اینچی را خیلی وقت است بر روی Device های خود نگه داشته است خیلی از کاربران هم می گویند دلیل کوچک بودن صفحه نمایش این است که به راحتی می توان آن را در جیب قرار داد و حمل کرد.

در ضمن تمام Smartphone های کنونی بازار سایز صفحه نمایش خود را به ۴٫۳ اینچ تغییر داده اند، البته من توقع ندارم که Apple سایز صفحه نمایش خود را برای رقابت با دیگر برند ها تغییر دهد اما از آنجایی که بسیاری از کاربران، از تلفن های خود برای بازی کردن یا نمایش فیلم استفاده می کنند، طرفدار های صفحه نمایش بزرگ بیشتر شده است و این می تواند دلیلی باشد تا Apple سایز صفحه نمایش تلفن های خود را افزایش دهد.

اگر Apple چنین کاری را انجام داد، توقع دارم که نه تنها صفحه نمایش بلکه رزلوشن تصویر هم بالا ببرد، صفحه نمایش iPhone 4 و ۴S کنونی از ۹۶۰×۶۴۰ پیکسل تشکیل شده است، اما Apple با نسل بعدی iPad نشان داده است که می تواند بهتر از اینها بر روی صفحه نمایش کار کند.

iPad جدید از رزلوشی معادل ۲۰۴۸×۱۵۳۶ تشکیل شده است، البته مخاطبان آلمانی  گفته اند که توقع ندارند که Apple در نسل بعدی iPhone خود زیاده روی کند. از همه چیز گذشته، iPad از صفحه نمایش بزرگی معادل ۹٫۷ اینچ تشکیل شده است. به همین دلیل اگر صفحه نمایش بزرگ شود، رزلوشن هم بیشتر خواهد شد.

یکی دیگر از مهم ترین تغییراتی که بر روی iPhone 5 دیده خواهد شد شبکه ۴G LTE می باشد، این شبکه به iPhone اجازه سرعت بیشتر بر روی شبکه چه از لحاظ دانلود چه وبگردی را می دهد، سرعتی که این شبکه می تواند به کاربر ارائه دهد معادل ۱۲Mbps است.  اپل قول داده است که عمر باطری iPad خود یعنی ۹ ساعت را حفظ کند، که این خبر برای iPhone 5 با شبکه  LTE بسیار خوب است.

به غیر از موارد بالا من تغییر اساسی دیگری نمی بینیم که Apple بخواهد بر روی تلفن هوشمند خود قرار بدهد. آلمانی ها هفته گذشته بیان کردند که iPhone 4S در حال حاضر از پردازشگر  ۲هسته ای برخوردار است و چیپ جدید A5X هم بر روی iPad سوار شده است، البته گرافیک خارق العاده iPad جدید را هم نمی توان مد نظر قرار نداد.

تا آنجایی که امکانات جدید از لحاظ نرم افزاری اضافه شده است، به نظر می رسد که Apple می خواهد iPhone 4S را کمی در بازار نگه دارد، این تلفن واجد شرایط iOS 5.1 می باشد که هفته گذشته ارائه شد که این بروزرسانی به نشان می دهد که Apple می خواهد Device های خود را به روز نگه دارد، حدس من این است که وقتی iPhone 5 بیرون آمد شرکت Apple هنوز هم آپدیت های جدید برای iPhone 4S ارائه می دهد.

خوب بذارید خلاصه کنم که اگر شما iPhone با صفحه نمایش بزرگ می خواهید و یا اینکه به دنبال شبکه ۴G LTE می باشید، صبر کنید تا iPhone 5 به بازار بیایید در غیر این صورت به شما اطمینان می دهم که با iPhone 4S کنونی راضی خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد