هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی 5 لپ تاپ برتر از دید کاربران گوگل!

برتری این نوت بوک ها براساس میزان بازدید مستقیم کاربران از آنهاست ،البته در نظر داشته باشید کسانی که چندین بار برای دیدن نوت بوک وارد سایت می شوند جز آمار اضافی محاسبه نمی شوند از طرف دیگر این آمار فرضی نبوده و شرکت گوگل با استفاده از موتور جستجوگر قدرتمند خود قادر به جمع آوری این اطلاعات شده است.


1-HP Pavilion G6(تعداد بازدید ۲۴٫۲۲۵)

اگر به دنبال لپ تاپی با برای خانه و یا محل کار با قدرت و قیمت  مناسب می گردید این لپ تاپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، حالا بزارید کمی وارد جزئیات بشیم

–عمر باطری ۵ ساعته

–قدرت مناسب در مقابل قیمت مناسب

–کیفیت مناسب

–تمام بدنه از پلاستیک براق تشکیل شده است

– وضوح تصویر ضعیف

–ضعیف بودن اسپیکر

–دارای مانیتور ال ای دی ۶-۱۵ اینچی

 –پردازنده اینتل

– دارای ۲ گرافیک مجزا

–باطری ۶ سلولی

ساختار و طراحی

این لپ تاپ با قیمتی معادل ۴۹۹ $ دارای رنگی تیره ، بدنه ای محکم از جنس پلاستیک براق نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است اما این هم باید در نظر داشته باشید که این بدنه با اینکه زیبایی خاصی داره تمیز نگه داشتن آن هم خیلی سخت است، به طور مثال اثر انگشت شما به راحتی بر روی این بدنه می ماند به همین دلیل کمی آزار دهنده است.

تنها قسمتی که نیاز به کمی تغییرات برای بهتر شدن دارد قسمت پنل تصویر است که بسیار سست و بی دوام است، اما چیزی که من را متعجب کرد لولای مانیتور بود که از جنس متال که به طور محکم خودش را به بدنه لپ تاپ گرفته بود و به سختی می توان لغزشی در آن دید.

در آخر می توان گفت که با توجه به ساختار کیفیت قیمت بسیار مناسبی دارد، از طرف دیگر کسانی که می خواهند رم یا هارد را افزایش بدهند با باز کردن پنل زیر لپ تاپ به راحتی می توانید به خواسته خود برسند.

درگاه ها و امکانات

میزان خروجی ها عادی بوده و هیچ چیز غیر قابل پیش بینی در آنها دیده نمی شود، اما امکاناتی که در این لپ تاپ دیده نمیشود شامل:

USB 3.0,eSATA,DisplayPort,ExpressCard slot

کاربران پرت USB 3.0 برای انتقال سریع تر داده ها مخصوصا با حجم بالا نیاز دارند، البته با توجه به قیمتی که دارد نباید توقع زیادی هم از این لپ تاپ داشته باشیم.

۲-Asus Zenbook UX31(تعداد بازدید ۲۳٫۹۶۹)

 با قیمتی معادل ۱۰۹۹$ این لپ تاپ را می توان به عنوان MackAir مناسبی شناخت

–کیفیت و طراحی زیبا

–دارای رزلوشن بسیار بالا

– عمر باطری ۶ ساعته

– قیمت مناسب

– دارای کیبورد و تاچ پت عادی

– نبود چراغ کیبورد

–دارای ۱۳٫۳ اینچ تصویر با رزلوشن ۹۰۰p البته مانیتور ۱۱٫۶ هم دارا می باشد

–افزایش رم تا ۴GB-1333 DDR3

– دارای باطری ۵۰Whr غیر قابل خروج

این لپ تاپ یکی از اولین لپ تاپ های Ultrabook بازار با ظاهری بسیار باریک و سبک و رزلوشن بالا می باشد.

ساختار و طراحی

تمام این مدل را می توان به ساختار آن خلاصه کرد، تقریبا تمام بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینوم و به اندازه متال محکم می باشد، دارای بدنه غیر قابل انعطاف و چفت بسیار قوی، حتی کلید های کیبورد هم از جنس آلومینیوم هستند.

لبه های کناری این لپ تاپ نوک تیز می باشند تا لپ تاپ را بیش از حد خودش باریک نشان دهد، البته باید این را هم در نظر داشته باشید که بر روی تمام لبه های این لپ تاپ صاف کاری انجام گرفته تا از تیزی آن کاسته شود.

بدنه پشت مانیتور دارای زنگ متال تیره و خطر دایره ای برای سبک و زیبا نشان داده و از همه مهمتر مقابله با مک بوک ار شرکت اپل می باشد.

درگاه ها و امکانات

اسیب های حاصل از باریک بودن لپ تاپ نبود پرت می باشد، تمام پرت ها در قسمت عقب میباشد زیار هر چه به سمت جلو حرکت می کنیم لپ تاپ باریک تر می شود، این مدل دارای پرت های زیر می باشد:

USB-to-Ethernet و mini-VGA-to-VGA

تنها چیز مهمی که این مد نظر خودم قرار گرفته این است که برای استفاده از پرت اچ دی ام ای به دلیل اینکه این پرت دراین لپ تاپ به صورت مینی می باشد شما می بایست برای استفاده از این پرت کابل تبدیل خریداری کنید.

۳-Toshiba Portege Z835(تعداد بازدید ۲۰٫۰۳۵)

–عمر باطری ۶ ساعته

– قیمت مناسب(۸۹۹$)

–پرت های زیاد بعلاوه پرت USB 3.0

–نداشتم Bluetooth

 –هارد SSD کم کیفیت

  –مانیتور ۱۳٫۳ با وضوح تصویر ۷۲۰p

 –Intel Dual-core Core i3-2367M

–4GB RAM DDR3-1333Mhz

–128GB SSD

طراحی و ساختار

این از جمله لپ تاپ های الترا بوک می باشد که دارای وزنی کم و باریک می باشد، همچنین از پردازنده  کم مصرف (Ultra Low Voltage) استفاده می کند.

این نمونه لپ تاپ های ویندوزی فقط برای رقابت با مک بوک ار شرکت اپل ساخته شده اند، این لپ تاپ از ظاهری حرفه ای و کاملا تخت ساخته شده است و یکی از خصوصیاتی که افراد زیادی را به خودش جلب کرده باریکی ۰٫۶۳ اینچ ارتفاع و وزن ۲٫۴ پوند اش می باشد.

بدنه پشت مانیتور محکم بوده و به سختی انعطاف می گیرد، البته  چیز دیگه ای هم نباید توقع داشت زیرا تنها دلیل ساخت الترا بوک برای مسافرت دائم می باشد، اگر بدنه پست مانیتور محکم نباشد در آینده موجب ایجاد آسیب می شود،  در کل میشه گفت تمام قسمت های این لپ تاپ جذابیت و جزئیات یکسانی دارد.

از لحاظ ارتقاء سخت افزاری میشه گفت که اصلا الترا بوک برای این کار ساخته نشده است ، حتی اگر زیر آن را مشاهده کنید پنلی برای این کار گذاشته نشده است، و در صورتی که مایل به ارتقاء باشید باید کل لپ تاپ را باز کنید از طرف دیگر به دلیل باریک بودن شما نمی توانید یک هارد اس اس دی را درون اش قرار بدهید.

درگاه ها و امکانات

همانطور که در توضیحات قبلی بیان شد الترا بوک ها به دلیل باریک بودن دارای پرت آن چنان خاصی نمی باشند اما اینجا جای تعجب دارد که با چنین باریکی ای این لپ تاپ دارایدرگاه های زیر است:

HDMI Full-Size

VGA-out port

1* USB 3.0

4-Lenovo G570(تعداد بازدید ۱۹٫۷۹۵)

–عملکرد خوب

–کیبورد عالی

– بدنه محکم

–عکر باطری بالا

–LED 15.6 inch Monitor 720p(1366×768) HD

–CPU intel Core i5-2410M dual-core

–Graphic intel HD 3000

–RAM 4GB 1333MHz Dual Channel RAM

–HARD Disk 500GB 5400rpm Western

—6cell Li-ion Battery

–وزن ۵٫۷۳ lbs

–قیمت ۸۹۹$

ساختار و طراحی

این لپ تاپ با با مانیتور ۱۵٫۶ اینچی برای استفاده عادی و روزانه طراحی شده است، گرچه تفاوت زیادی با مدل های قبلی اش نکرده است. این مدل دارای بدنه پلاستیک براق ایمنی می باشد، بدنه پشت مانیتور از پلاستیک سبک استفاده شده است، همچنین اطراف صفحه نمایش و کیبورد از آلومینیوم استفاده شده است که تمام اینها همه و همه به وزنی معادل ۶ پوند و به باریکی ۱٫۵ اینچ می باشد. اگرچه بدنه این لپ تاپ به طور کلی از پلاستیک ساخته شده است اما کیفیت بدنه بسیار عالی و محکم است. در صورت وارد شدن فشار طی مسافرت بر روی لپ تاپ با توجه به آلومینومی که در اطراف بدنه قرار داده شده است می تواند فشار را در خود جذب کند از طرف دیگر قسمت های آلومینیومی می تواند محلی برای استراحت دست در حین کار کردن با لپ تاپ می باشد.

لپ تاپ به خودی خود بدون بدنه محکم است اگر فشاری بر روی کیبورد وارد شود ممکن است کمی از خود انعطاف نشان دهد و تا وقتی که این انعطاف برگشت داده می شود مشکلی وجود ندارد. به دلیل براق نبودن بدنه به سختی می توان اثر انگشت را بر روی آن دید، از طرف دیگر وقتی فشاری مضاعف به طور عکس بر روی لبه ها وارد شود باعت دیدن تغییر زنگ بر روی مانیتور می شوید، در کل میشه گفت کیفت خوبی دارد.

درگاه ها و امکانات

 در پرت های این مدل مثل مدل قبلی(G650) هیچ تغییری نکرده، فقط  ۲ پرت USB 2.0 به آن اضافه شده است، در کل میشه گفت این لپ تاپ برای کسی که تازه وارد است می تواند انتخاب خوبی باشد.

دیگر پرت ها:

–HDMI Full-Size

–Media card reader

–VGA Port

5-Lenovo ThinkPad X220(تعداد بازدید ۱۷٫۶۴۵)

 

–عملکرد فوق العاده

–عمر باطری خیره کننده

–تاچ بد بدون کلید

–intel Cire i5-2520M Dual Core 2.5Ghz,3M catch,3.2Turbo Frequency

–Monitor 12.5 inch Premium HD(1366×768) LED Blackkit ISP

–Intel intergrated HD Graphic

4GB DDR3 1333Mhz

–320GB Hard Disk

ساختار و طراحی

Lenovo این مدل را به تازگی معرفی کرده است، البته مدل لپ تاپ های ThinkPad از قدیم جز بهترین لپ تاپ ها محصوب می شد .

 

–گوشه های هموار

–کیفیت بدنه عالی

–کیبورد فوق العاده

–گارانتی عالی

 این لپ تاپ در مقابل مدل های قبلی تغییرات کوچکی داشته است از جمله تغییر محل USB از کنار به پشت ، در نگاه دیگر جنس بدنه از فلز منیزیم در بعضی قسمت ها از پلاستیک سخت می باشد.

تست های زیادی بر روی این لپ تاپ انجام شده از جمله :

–(تست شک در مقابل الکترسیته)Physical Shock

–(تست شد در مقابل گرما)Thermal Shock

–(ارتفاع)altitude

–(نفوذ گرد و خاک)Dust

اگر چه مشتریان این مدل لپ تاپ معمولا قبل از خرید سخت افزارهای مورد نیاز خود را بیان می کنند اما برای ارتقاء قطعات می توانند درب زیر لپ تاپ را باز کنند و تغییرات خود مثل ارتقاء رم تا۸ گیگ را انجام دهند.

پرت ها و امکانات

– USB 2.0 *2

–VGA Port

–Lan

–SDHC card Reader

–54mm Express Card slot

–Dock Station

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد