هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت اندرویدی توشیبا LT170 معرفی شد

توشیبا قصد دارد که یک تبلت جدید را در ایتالیا عرضه نماید که دارای سیستم عامل اندروید می باشد و قرار است که از یک سی پی یو Freescale درون آن استفاده شود. این تبلت LT170 نام دارد و دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی خواهد بود. صفحه نمایش مولتی تاچ آن از نوع خازنی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ می باشد. پروسسور ۱ گیگاهرتزی Freescale i.MX53، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی آن از ویژگی های این تبلت می باشد.

همانند بسیاری از تبلت های اندرویدی دیگر، این تبلت دارای یک اسلات microSD و یک پورت micro USB می باشد. این تبلت توشیبا تبلتی سبک و تقریبا باریک است و وزن آن ۳۸۸ گرم می باشد که با این وزن، این تبلت تبدیل به سبک ترین تبلت ۷ اینچی می شود. یک باتری lithium ion که حدود ۷ ساعت انرژی در اختیار تبلت قرار می دهد، انرژی لازم برای کار کردن این تبلت را تامین می کند.

تبلت LT170 دارای یک حسگر نور محیطی نیز می باشد که بطور خودکار, نور صفحه نمایش را براساس نور محیط تنظیم می کند. همانطور که عنوان شد این تبلت در اواخر ماه مارس و در ایتالیا با قیمت حدود ۲۹۹ یورو در دسترس خواهد بود. رنگ بدنه قسمت پشت تبلت آبی است ضمن اینکه یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت آن قرار دارد. ابعاد تبلت نیز ۲۰۰.۲۵ در ۱۲۸.۵ در ۱۱.۵ میلیمتر می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد