هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

موبایل های HTC که به جدیدترین سیستم عامل آندورئید مجهز می شوند

مدل های Sensation و Sensation XE اولین مدل هایی خواهند بود که به جدیدترین نسخه سیستم عامل آندورئید یعنی Ice Cream Sandwich ارتقاء خواهند یافت

 شرکت تولید کننده موبایل HTC لیست ۱۶ موبایل هوشمند خود را که نسخه ۴ آندروید ارتقاء می یابند را اعلام کرده است.

اولین موبایل های HTC مدل های Sensation و Sensation XE هستند که در چند روز آنده ارتقاء خواهند یافت. بقیه مدل ها نیز در هفته های آینده بروز خواهند شد. دو مدل بعدی Sensation 4G و Sensation XL هستند.

علاوه بر سری های Sensation در مراحل بعدی گوشی هایی مانند Incredible 2, Amaze 4G, Desire S, Desire HD, EVO 3D, EVO Design 4G, Incredible S, Raider, Rezound, Rhyme, Thunderbolt و Vivid خواهند بود که بروزرسانی می شوند.

شرکت گوگل بعد از ۴ ماه از عرضه نسخه ۴ سیستم عامل موبایل آندروئید که ساندویچ بستنی نیز نامیده می شود، امیدوار است که به تدریج تمامی موبایل های آندورئیدی به این نسخه ارتقاء یابند.

شرکت سامسونگ نیز اولین ارتقاء خود را مویایل Galaxy SII قرار داده است و اولین موبایلی که با سیستم عامل جدید تولید و عرضه شده را Galaxy Nexus اعلام کرده است.

علاوه بر موارد ذکر شده در لیست شرکت HTC، موبایل های جدید این شرکت که با سیستم عامل جدید وارد بازار خواهند شد نیز اعلام شده است که از جمله آن می توان به One X،  اشاره کرد که از پردازنده ۴ هسته ای و صفحه نمایش HD 4.7 اینچی بهره می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد