هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تغییر دکمه اشتراک گذاری گوگل +۱

از چند دقیقه پیش کمپانی گوگل ظاهر جدیدی به دکمه اشتراک گذاری خود یعنی +۱ داده است.

ظاهر جدید این دکمه با رنگ آمیزی قرمز رنگ اولین چیزی را که به یاد شما می آورد شبکه مجازی گوگل با نام گوگل پلاس است و هک اکنون در اینترنت ظاهر بسیاری از صفحاتی که از این دکمه استفاده می کردند را جدید کرده است. در این خبر به بررسی ظاهر جدید آیکون دکمه +۱ می پردازیم.

دلیل تغییر شکل دکمه +۱ گوگل چیست ؟

به نظر می رسد گوگل با تغییر ظاهر دکمه +۱ خود تنها یک هدف را دنبال می کند و آن تبلیغ شبکه مجازی جدید خود با نام گوگل پلاس ( Google + ) چند ماهی است راه اندازی شده است.

همانطور که می دانید این دکمه در ابتدا تنها برای اشتراک گذاری صفحات وب با دیگر دوستان شما توسط موتور جستجوگر گوگل بود اما پس از افتتاح رسمی شبکه مجازی گوگل پلاس امکان جدیدی به این دکمه اضافه شده که با استفاده از آن کاربران می توانند هر مطلب و صفحه‌ی وب را به صورت مستقیم و بدون نیاز به رفتن به گوگل پلاس خود با در این شبکه مجازی به اشتراک بگذارند

که در خبر اتصال دکمه +۱ گوگل به شبکه مجازی گوگل پلاس با هم به صورت کامل با این امکان آشنایی پیدا کردیم. پس تغییر ظاهر این دکمه به فرمی مانند گوگل پلاس نیز آنچنان دور از باور نبود.

شکل جدید دکمه +۱ گوگل

در زیر می توانید شکل و ظاهر جدید این دکمه را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این دکه از این به بعد در تمامی مرورگر های وب به همین صورت نمایش داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد