هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

10 بازی ضروری برای کاربران آیپد

ممکن است شما یکی از کاربران آیپد باشید و در پیدا کردن بازی های مورد علاقه خود مشکلاتی داشته باشید..همانطور که می دانید امروزه تنوع نرم افزار ها و بازی های سیستم عامل ios بسیار زیاد می باشد و هزاران بازی و نرم افزار را می توان از فروشگاه appstore خریداری کرد.در این پست قصد داریم تا ۱۰ بازی فوق العاده زیبا و ضروری برای کاربران تبلت های ipad را برای شما شرح دهیم.

1-پرندگان خشمگین (angry birds HD)

بازی پرندگان خشمگین امروزه برای تمامی سنین و سلیقه ها و در تمامی سیستم عامل ها (ios , android , pc , mac و…)منتشر شده است.این بازی تا به امروز یکی از بهترین بازی های جهان می باشد و روزانه میلیون ها نفر با این بازی سرگرم می شوند.این بازی هم اکنون در سایت رسمی appstore در فصل های مختلفی قرار دارد.

2-fruit ninja HD

بازی fruit ninja نیز هم اکنون یکی از مشهورترین بازی های جهان می باشد.در این بازی شما باید با انگشت خود میوه ها را خرد کنید(مطابق شکل).این بازی نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

3-cut the rop HD

4-world of goo HD

این بازی را از نظر کیفیت و هیجان می توان با بازی هایی همچون fruit ninja و angry birds مقایسه کرد.اما متاسفانه این بازی هنوز نتوانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.این بازی بسیار با کیفیت و جالب می باشد.

5-plants vs .zombies HD

کمپانی capcom یک شرکت بزرگ سازنده بازی می باشد که به دلیل انتشار سری بازی های resident evil کاربران و هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است.سبک بازی های این شرکت ، زامبی ها (آدم خورها) می باشد.بازی plants vs.zombie نیز یکی از جدیدترین و زیباترین بازی های این شرکت می باشد که به سفارش کمپانی اپل برای کاربران منتشر شده است.

6-osmos for ipad

این بازی بی شک یکی از بهترین بازی های آیپد می باشد.osmos for ipad شما را وادار می کند به سوالات پیچیده و جالبی همچون ((جهان چقدر بزرگ است؟)) و یا ((معنی اصلی زندگی چیست؟)) فکر کنید و به آنها جواب دهید.این بازی به دلیل پیچیدگی خود رده سنی خاصی را دنبال می کند و به افراد زیر ۱۳ سال پیشنهاد نمی شود.

7-wheres my water HD

این بازی کاملا فکری می باشد و پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن نمایید.

8-sprinkle

9-contre jour HD

این بازی هم اکنون در ۱۰ کشور جهان به عنوان بهترین بازی گوشی های اپل شناخته می شود.مرحله های جالب این بازی با کیفیت عالی خود به شما اجازه نمی دهد که قبل از تمام کردن بازی از آن خارج شوید.

10-zuma,s reveng HD

این بازی نیز محصول شرکت capcom می باشد و بسیار اعتیادآور و زیباست.پیشنهاد می شود حتما از آن دیدن نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد