هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی کنسول بازی Steam Box از شرکت “والو”

یک شرکت جدید با معرفی کنسول بازی Steam Box به بازار سخت‌افزار وارد می‌شود.

به تازگی اخباری منتشر شده است که خبر از تولید یک استاندارد کنسول بازی جدید از طرف شرکت “والو” می‌دهد.

والو تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای در جهان است و ماه گذشته اعلام کرده بود که در صورت احساس نیاز در صنعت بازی، به تولید سخت‌افزار اقدام خواهد کرد.

در گذشته نیز شرکت‌های مشابه نرم‌افزاری سعی در فعالیت و ورود به عرصه‌های سخت‌افزاری کرده‌اند که این اقدامات عموما نیمه موفق بوده‌اند.

با این حال والو امیدوار است با یاری شرکای سخت‌افزاری این کنسول را طراحی کرده و آن را به بازار عرضه کند.

استیم باکس مجهز به پردازنده i7 اینتل، گرافیک انویدیا و حافظه رم ۸ گیگابایتی می‌باشد و رقیبی برای سایر کنسول‌های بازی مانند ایکس‌بامس ۳۶۰ و PS3 به حساب می‌آید.

یک کنترل کننده اختصاصی نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد که شامل کنترل‌های قابل تعویض مانند دسته‌های آنالوگ و دکمه‌های جدید می‌باشد. این کنترل‌کننده جدید که مناسب تغییرات کاربران، انواع و سبک‌هامختلف بازی است ویژگی به نام بازخورد بایومتریک به همراه دارد؛ که عملکرد و فیدبک‌های کاربران را برسی کرده و بازی را متناسب با عکس‌العمل‌های هر فرد تطبیق می‌دهد.

Big Picture mode نیز ار دیگر ویژگی‌های این محصول است که به کاربر را قادر می‌سازد تصاویر و داده‌های بازی را از کنسول به نمایشگرهای تلویزیون و پی‌سی منتقل کند.

والو اعلام کرده است که Steam Box تنها مخصوص سرویس‌های اختصاصی والو نخواهد بود و استفاده از آنها برای سایر پلتفورم‌های رقیب آزاد می‌باشد.

به گفته کارمندان داخلی والو، نسخه نمایشی این سخت‌افزار در نمایشگاه سز ۲۰۱۲ طی جلسات محرمانه به تولیدکنندگان نمایش داده شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد