هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تصاویر کیف های زیبا و ابتکاری برای iPhone 4

مدل نوار کاست

این مدل کیف که یادآور ابتدایی ترین دستگاه هادر اولین سا های بروز تکنولوژی است در واقع می تواند برای خیلی از افراد خاطره انگیز باشد . جنس این کیف نیز بسیار لطیف بوده و موجب حقاظت کامل از گوشی شما میشود.


این مدل کیف درواقع گوشی شمارا در یک نگاه تبدیل به یک دستگاه بازی قابل حمل می کند .وجود دکمه ها بارنگ های طبیعی دستگاه های بازی به کیفیت این کیف افزوده است .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتکا، جنس کیف از موارد نگهدارنده  و ضد خش می باشد و برای گوشی شما نهایت امنیت را به ارمغان می آورد….

ماشین حساب خورشیدی

این کیف موبایل در واقع یک ماشین حساب است که از انرژی خورشیدی استفاده می کند .با استفاده از این کیف در اجتماع و در بین افراد در یک نگاه افراد به وجود گوشی در این کیف پی نمیبرند و گاهی راه مناسبی برای جلوگیری از سرقت است . جنس این کیف نیز کاملا لطیف و ضضد خش بوده و کاملا گوشی شمارا محافظت می کند.

دوربین

این تصویر که نمایانگر دوربین است درواقع کیف موبایل است که با دقت و در کیفیت بالا طراحی شده است .این کیف شیک زیبنده دستان شماست و چون از جنس  چرم است با دوام ترین مدل کیف به حساب می آید البته پوشش داخلی این کیف از مواد لطیف و ضد خش برای محافظت بهتر از گوشی تهیه شده است.

کیف با طرح لاستیک (تایر )اتوموبیل

این عکس که از طراحی های منحصر به فرد است نوع جدیدی از کیف هارا در بازار عرضه کرده که هم با سایر کیف ها متفاوت است و جنس آن نیز ۱۰۰درصد از سیلیکون است و قابلیت ضد آب داشته و از دوام بالایی برخوردار است .

دستگاه بازی نینتندو

این کیف که یادآور دستگاه نینتندو است مارا به دوران قدیم و بازی های غیر رایانه ای سوق می دهد .این کیف با کیفیت عالی و وجود لایه ای نرم و لطیف و بادوام که موجب حفاظت گوشی می شود جایگاه خود را در بین کیف های ابتکاری موبایل حفظ کرده است .

آشیانه پرنده

این کیف موبال نیز که یاداور لانه پرندگان است با کیفیت عالی و ضد ضربه گوشی شما را از آسیب ها حفظ می کند .

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد