هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی بعضی از محصولات ویوسونیک در MWC

شرکت ویوسونیک اسمارت فون ها و تبلت های خود برای نمایش در کنگره جهانی موبایل را معرفی کرد. در این گروه از محصولات بیش از هر محصول دیگری اسمارت فون ویوفون ۴ اس جالب می باشد که با هدف رقابت با آیفون ۴ اس عرضه خواهد شد ، البته این دستگاهی اندرویدی است که دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۶۴۰ می باشد (صفحه نمایش ۳۲۶ppi IPS). این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد و دارای اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ می باشد. دوربین موجود بر روی آن نیز ۵ مگاپیکسل و وبکم جلوی آن VGA است.

همچنین شرکت ویوسونیک دو اسمارت فون دیگر نیز برای معرفی دارد. ViewPhone 5e که دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی WVGA و اندروید ۴.۰ می باشد و البته عنوان شده که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. این دستگاه یک خواهر یا برادر کوچکتر دیگر با نام ViewPhone 4e نیز دارد که دارای صفحه نمایشی ۳.۵ اینچی HVGA است ، پروسسور آن ۶۵۰ مگاهرتزی ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، رادیو اف ام و ضخامتی ۱۰.۳ میلیمتری بخشی از ویژگی های این دستگاه است.

viewsonic viewphone 5e 503x500 معرفی بعضی از محصولات ویوسونیک در MWC

حال نوبت به تبلت ها می رسد . در این بخش ویوسونیک ۳ مدل برای معرفی دارد . ViewPad G70 که دارای صفحه نمایشی لمسی خازنی ۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ ، ۳ جی ، بلوتوث ، WIfi ، دوربین ۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در جلو بعضی از مشخصات این تبلت می باشد. mini HDMI, microUSB و miniUSB پورتهایی هستند که در این دستگاه موجود است. همچنین رم آن ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی آن ۴ گیگابایت می باشد. عنوان شده که سیستم عاملی که برروی آن قرار می گیرد اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ است که به همراه یک پوسته سفارشی ۳ بعدی عرضه می شود.

viewsonic viewpad g70 580x456 معرفی بعضی از محصولات ویوسونیک در MWC

تبلت دیگر ViewPad E100 نام دارد که صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی با تکنولوژی ISP و رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ است . از مشخصات این دستگاه می توان به وجود Wifi ، بلوتوث ، HDMI ، اسلات USB و microSD اشاره کرد. پردازشگری که در آن استفاده شده است ۱ گیگاهرتز است . وزن آن ۶۲۰ گرم و ضخامت آن ۹.۱ میلیمتر می باشد . در نهایت ViewPad P100 یک تبلت ۱۰ اینچی IPS است که از سیتم عامل ویندوز ۷ بهره می برد. رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و پروسسور آن نیز ۱.۶ گیگاهرتزی ۲ هسته ای اینتل N2600 می باشد. در این تبلت ۲ دوربین نیز قرار دارد .

viewsonic viewpad e100 معرفی بعضی از محصولات ویوسونیک در MWC

هنوز هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه رسمی آن مشخص نشده است، اما به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری از این محصولات در MWC 2012 بدست خواهد آمد.


مبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد