هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربین‌های سری آلفا برای کاربران حرفه‌ای

از قدیم الایام هر کسی که می‌خواست دوربین فیلم‌برداری خریداری کند، در بالای لیست مدل‌های محبوبش محصولات سونی را قرار می‌داد.

حالا دوربین‌های دیجیتال عکسبرداری سونی نیز توانسته‌اند در این بازار به اعتبار خوبی دست پیدا کنند و مدل‌های مختلفی را برای کاربردهای مختلف در اختیار عکاسان قرار دهند.

در کنار دوربین‌های سری سایبرشات که در رده دوربین‌های کامپکت قرار می‌گیرند، دوربین‌های سری آلفا دیده می‌شوند که کاربران حرفه‌ای و کسانی که به دنبال کیفیت عکس‌های بالا هستند را هدف قرار داده است.

در این سری شاهد وجود مدل‌های DSLR، سری جدید دوربین‌های DSLT (مدل‌های مجهز به آینه نیمه شفاف و سرعت عکاسی پی در پی بسیار بالا) و دوربین‌های فاقد آینه سری NEX مجهز به سنسورهای بزرگ APS-C هستیم.

در نگاه اول شاید بتوان گفت که این سری نیز محصولاتی مانند دیگر مواردی است که رقبای سونی ارائه کرده‌اند.

اما مانند هر تولیدکننده معتبر دیگر، دوربین‌های عکاسی سونی نیز دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ممکن است در محصولات شرکت دیگری یافت نشوند.

به همین خاطر شرکت بازرگانی ایران (نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات صوتی و تصویری سونی در ایران) از ابتدای مهر ماه امسال سمینارهایی را برای آشنایی با دوربین‌های آلفا تدارک دیده تا کاربران از نزدیک با قابلیت‌های دوربین‌های این سری آشنا شوند.

این سمینارها دوشنبه هر هفته از ساعت شش تا ۷:۳۰ دقیقه بعد از ظهر در فروشگاه شماره دو سونی واقع در خیابان جمهوری برگزار می‌شود و خوشبختانه حضور در این سمینارها نیز رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سمینارها می‌توانید به آدرس اینترنتی کلوپ سونی مراجعه کنید.

همچنین این شرکت مجموعه‌ای به نام کتاب عکس آلفا نیز تدارک دیده است که در فروشگاه‌های اصلی موجود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد