هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

پنل لمسی که کاربر را شناسایی میکند

حتما شما هم در دوران کودکی خود سعی کرده اید که از پشت به یکی از دوستانتان ضربه آرامی بزنید و طوری وانمود کنید که انگار شما نبوده اید و یا این اتفاق بارها برای شما رخ داده است و معمولا در پیدا کردن فردی که این کار را انجام داده است مشکل داشته اید و یا حتی نمیدانستید که در واقع کسی با دست به شما ضربه زده است یا اینکار را با خودکار و یا چیز دیگری انجام داده , خوب در طول این مدتی که شما بزرگ شده اید تکنولوژی نیز با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده است.

به تازگی یک پنل لمسی طراحی و ساخته شده است که میتواند خیلی سریعتر از آنچیزی که بتوانید فکر کنید به شما اعلام میکند هویت شخصی که صفحه را لمس کرده است ،چیست. این نمونه صفحه لمسی که به تازگی در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نانوتکنولوژی که در شهر توکیو ژاپن برگزار شده است به نمایش گذاشته شد و به آن اندازه هوشمند میباشد که شخصی را که در حال لمس کردنش است تشخیص میدهد.

هدف اصلی از ساخت این صفحات لمسی هوشمند ، استفاده از آنها برای نسل جدید بازی هایی می باشد که معمولا بر روی میزها انجام میشود و اصطلاحا به آنها Table Games گفته می شود.

تفاوت اصلی این پنل لمسی با مدل های قدیمی در نحوه وارد کردن اطلاعات است که شما نمیتوانید تنها با استفاده از یک انگشت و لمس کردن اطلاعات را وارد کنید. برای وارد کردن اطلاعات شما نیاز خواهید داشت تا یکی از ۴ الکترودی را که در اطراف پنل قرار دارد لمس کنید و همزمان با دیگر دست خود اطلاعات را وارد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد