هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Rampage IV Extreme؛ قوی‌ترین مادربورد دنیا

مادربورد های X79 و همچنین پردازنده های Sandy Bridge E به گواه بسیاری از کارشناسان از کارایی فوق‌العاده ای برخوردار می‌باشد.به طوری که مادربورد های این سری از امکانات بسیار بهره‌مند می‌باشد.

 ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده مادربورد در دنیا مانند همیشه برگ برنده‌ای را رو کرده است که نمونه‌ای از آن را در کمتر محصولی از این دست می‌توان یافت.

مادربورد Rampage IV Extreme قوی‌ترین مادربورد ساخته شده توسط شرکت ایسوس بر اساس چیپ‌ست X79 است که مدتی است وارد بازار شده است.

این مادربورد از سری حرفه‌ای ROG این شرکت است به همین علت ایسوس در ساخت آن بیشتر از دو رنگ قرمز و مشکی استفاده کرده است تا همان حس حرفه‌ای بودن را به کاربر القاء کند.

این مادربورد با وجود خنک‌کننده پیشرفته‌ای خود و امکانات قابل‌ توجهی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمر‌ها و کاربران علاقه‌مند به اورکلاکینگ و کار‌های حرفه‌ای است.

ایسوس برای مدیریت و اورکلاک راحت در این محصول از قطعه‌ای به نام OC Key استفاده کرده است که با استفاده از این قطعه سخت‌افزاری کاربر علاوه بر امکان اورکلاک راحت و دقیق‌ می‌تواند به راحتی ولتاژ‌ها و دیگر موارد سیستم خود را مانیتور کند.

علاوه بر این ایسوس در این محصول حسابی به فکر هزینه های پرداختی کاربران بوده است و برای همین قابلیت کاربردی X-Socket در این محصول استفاده کرده است.

این قابلیت این امکان را به کاربر می‌دهد که بتواند از خنک‌کننده‌های نسل قبل و یا خنک‌کننده‌های نیتروژن مایع که بر اساس سو کت‌های گذشته طراحی شده است روی سو کت جدید استفاده کند بدون آن که نیازی به صرف هزینه اضافی داشته باشد.

علاوه بر‌ این Rampage IV Extreme تنها مادربورد موجود است که در حالت Turbo Mode فرکانس تمام هسته‌های پردازنده را به حداکثر مقدار خود می‌رساند که این موضوع باعث افزایش کارایی سیستم در کاربرد‌های مختلف می‌شود.

بر اساس اطلاعات ارائه شده این مادربورد قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های DDR3-2400 و فناوری‌های توسعه‌دهنده گرافیکی Crossfire X و SLI را دارد (این محصول مجهز به رابط PCI-E نسخه سه است.

همچنین در این محصول از چهار رابط PCI-E X16 استفاده شده است که در صورت استفاده از چهار کارت گرافیک به صورت x16/x8/x8/x8 کار می‌کنند). به این موارد باید سنسور Sub Zero (برای جلوگیری از Cold Bug)ز، ROG Direct، Extreme Engine Digi+ II، VGA Hotwire و ROG Connect را اضافه کرد تا مجموعه امکانات حرفه ای برای کاربران حرفه ای تکمیل باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد