هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

X2-02؛گوشی موسیقی‌محور با قابلیت تعویض آسان دوسیمکارت

جدیدترین گوشی موزیک‌فون دوسیمکارته نوکیا نوکیا موسوم به X2-02 با گارانتی اصلی نوکیا وارد بازار ایران شد.

 نوکیا X2-02 یک گوشی مناسب موسیقی‌محور با قابلیت تعویض آسان دوسیمکارت است و به کاربران امکان می‌دهد در حالی که با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط می‌مانند، بتوانند به راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

 نوکیا X2-02 با برخورداری از آنتن اف‌ام داخلی، پخش‌کننده MP3، کلیدهای مخصوص پخش موسیقی، قابلیت ضبط، بلندگوهای داخلی برای پخش موسیقی و ۳۲ گیگابایت ظرفیت حافظه، به کاربران امکان می‌دهد تا هزاران قطعه موسیقی را ذخیره و پخش کنند.

نوکیا X2-02 از قابلیت ویژه پردازش صدا برخوردار است که برای کاربر واضح‌ترین صدا را در یک گوشی ارزان‌قیمت فراهم می‌کند.

قابلیت Play via Radio (پخش از طریق رادیو) به کاربر امکان می‌دهد تا فهرست پخش خود را با سیستم موسیقی، بلندگوی خودرو و حتی گوشی موبایل دیگر به اشتراک گذارید.

علاوه بر این، این گوشی از پخش‌کننده موسیقی عالی و ضبط رادیو اف‌ام با کیفیت بالا (در بازارهای منتخب) برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای مورد علافه خود را به طور مستقیم از رادیو ضبط و پخش کنند.

یکی از قابلیت‌های نوکیا X2-02 قابلیت تعویض آسان سیمکارت یا Easy Swap است؛ به طوری که کاربر می‌تواند بدون خاموش و روشن کردن گوشی سیمکارت را تعویض کند.

مدیریت سیمکارت اختصاصی از دیگر ویژگی‌های این مدل نوکیا است که امکان مدیریت هزینه‌ها و ذخیره تنظیمات ۵ سیمکارت متفاوت را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر ۱ تا ۵ سیمکارت می‌توانند نام، زنگ و دفتر مخاطبان اختصاصی داشته باشند.

ابعاد گوشی ۱۵در۵۰در۱۱۳ میلی‌‍متر و وزن آن ۹۳ گرم به همراه باتری است. نوکیا X2-02 صفحه‌نمایش ۲/۲ اینچ با کیفیت ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل دارد. این گوشی تا ۹٫۷ ساعت مکالمه مداوم و ۱۸٫۵ روز استندبای دوام می‌آورد.

نوکیا X2-02 هم اکنون در بازار ایران به طور رسمی با گارانتی نوکیا به فروش می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد