هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی محصولات جانبی Mass Effect 3

شاید این موضوع سختی باشد که زیبایی های یک بازی کامپیوتری را دنیای واقعی بسازید ، اما به نظر می رسد که مجموعه محصولات جانبی که برای بازی Mass Effect شرکت Bioware معرفی شده ، بسیار خوب طراحی و تولید شده اند .این مجموعه از محصولات را شرکت Razer که مطمئنا با نام آن آشنا هستید تهیه و تولید کرده است.


این مجموعه از لوازم جانبی شامل ۵ وسیله مختلف است ، یک صفحه کلید ، یک هدست مخصوص بازی (برروی ایکس باکس هم کار می کند)،موس سیمی ، یک موس پد برای کسانی که برروی کامپیوتر به انجام بازی می پردازند و یک کنترلر مخصوص برای کسانی که با ایکس باکس ۳۶۰ بازی می کنند(متاسفانه برای کاربران پلی استیشن ۳ محصولی ارائه نشده است).


همچنین علاوه بر محموعه بالا یک کیف مخصوص لپ تاپ N7 بعلاوه یک کیس سیلیکونی مخصوص آیفون ۴ و آیفون ۴ اس نیز تولید شده است . همه این محصولات جانبی هم اکنون بصورت پیش فروش در وبسایت فروش آنلاین razer در دسترس می باشند. قیمت هدست ۲۰۹.۹۹ دلار است ، کنترلر ایکس باکس با قیمت ۵۹.۹۹ که حدود ۲۰ دلار از قیمت کنترلر معمولی بالاتر است،کیف مخصوص لپ تاپ قیمتی برابر با ۷۹.۹۹ دارد و کیس آیفون ۲۴.۹۹ می باشد. همه این محصولات قرار است در ماه مارس برای خریداران ازسال شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد