هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

مانیتور جدید 27 اینچی اچ دی AOC معرفی شد

این هفته شرکت سازنده مانیتور AOC آخرین مدل تولیدی خود با نام e2752Vh را معرفی کرد. این مانیتور که Widescreen است یک صفحه نمایش ال ای دی ۲۷ اینچی می باشد که دارای زمان پاسخگویی ۲ میلی ثانیه است. این صفحه نمایش AOC دارای اسپیکرهایی ۲.۵ واتی با صدای SRS-quality می باشد که در واقع برای انجام بازی های رایانه ای و علاقمندان به تماشای فیلم برروی آن مناسب می باشد.

مانیتور جدید اچ دی AOC که بیشتر از ۱۶.۷ میلیون رنگ را ارائه می دهد با قیمت پایه ۲۹۹.۹۹ دلار و از ماه آوریل در فروشگاههای مختلفی در دسترس خواهد بود .اگر در مورد مصرف برق آن نگران هستید می بایست اطلاع داشته باشید که این مانیتور دارای یک حالت Power Saving است که در این حدود ۵۰ درصد کمتر از حالت معمولی برق مصرف می کند،همچنین در حالت Standby میزان مصرف این مانیتور به مقدار باورنکردنی ۰.۱ وات خواهد رسید.

مدیر بازاریابی AOC آقای Robert Velez در مورد این مانیتور می گوید :


این مانیتور WLED در حالیکه دارای مصرف انرژی بسیار کمی است ،ویژگی های بسیار خوب و قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، یک سرعت پاسخگویی فوق العاده سریع ، کیفیت تصویری تاثیرگذار و صقحه نمایشی بزرگ و قابل ملاحظه.


نکته جالب دیگر در مورد این مانیتور ، نسبت کنتراست دینامیک آن است که معادل ۲۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ می باشد . همچنین نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰@۶۰Hz از دیگر ویژگی های مهم آن است . شما قابلیت ارتباط با این مانیتور به همراه DVI-D همراه با HDCP و ارتباط HDMI به همراه ورودی دیجیتال HDCP را نیز خواهید داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد