هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی پرفروش‌ترین تبلتها در بازار

تبلت‌ها طی یکسال اخیر در بازار مخاطبان بیشتری یافته‌اند تا قبل و شاید یکی از دلایل این موضوع عرضه این کالا در برندهای مختلف و همچنین عرضه نمونه‌های ارزان‌قیمت در بازار باشد.

فعالان بازار می‌گویند، علت موفقیت این کالا در بازار عرضه نمونه‌های ارزان قیمت در بازار است. اما گروهی می‌گویند، هنوز تبلت‌ها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند و زمانی می‌رسد که این کالاها جایگزین مینی لپ‌تاپ‌ها می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، به هر حال در حال حاضر در بازار برندهایی نظیر APPLE ، SAMSUNG،HTC ،HP ، ACER،Iriver ، SONY و… وجود دارند که تبلت‌هایی با قیمت‌های مختلف به بازار عرضه کرده‌اند.

به گفته فعالان بازار حتی با وجود رشد قیمت‌ها در چند ماه اخیرAPPLE IPAD همچنان در صدر پرفروش‌های بازار تبلت است و پس از آن GALAXY SAMSUNG رکورددار فروش در بازار است.

پس از این برند هم ایسر و ایسوس، موتورولا و ویوسونیک و… در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

اما بر اساس نظر سنجی باشگاه فعالان آی سی تی،که در هفته سوم بهمن‌ماه سال ۹۰ صور گرفته است،APPLE IPAD توانسته است ۵/۳۷ درصد از سهم محبوبیت بازار تبلت را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که سهم محبوبیت این کالا در هفته سوم مرداد ماه سال ۱۳۹۰ در حد ۸/۲۸ درصد بوده است.

پس از IPAD هم GALAXY برند سامسونگ توانسته است ۶/۲۵ درصد از سهم محبوبیت بازار تبلت را به خود اختصاص دهد. این را در نظر داشته باشید که سهم محبوبیت این کالا در هفته سوم مرداد ماه سال‌جاری ۹/۱۸ درصد بوده است.

پس از GALAXY هم ASUS با کسب ۷/۱۵ درصد از سهم محبوبیت بازار تبلت در رتبه سوم بازار ایستاده است. سهم محبوبیت تبلت‌های این برند در هفته سوم مرداد سال جاری۱۲ درصد بوده است.

تبلت‌های HP هم در رده سوم پرفروش‌های بازار ایستاده‌اند. سهم محبوبیت تبلت‌های این برند هم در بازار داخلی ۱۰ درصد است که نسبت به هفته سوم مردادماه سال جاری یک درصد رشد داشته است.

HTC FLYER هم در رتبه بعدی پرفروش‌های بازار تبلت ایستاده است که البته میزان محبوبیت این برند نسبت به هفته سوم مرداد ماه سال ۹۰ کاهش یافته است.

بر اساس اعلام باشگاه فعالان آی سی تی، سهم محبوبیت این برند در هفته سوم بهمن‌ماه سال‌جاری ۹/۵ درصد بوده است که در مقایسه با هفته سوم مرداد ماه در حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد