هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

رونمایی از لپ تاپ مخصوص بازی EON17-X

اگر شما هم علاقمند به انجام بازی برروی لپ تاپ هستید و بدنبال یک لپ تاپ جدید مخصوص بازی می گردید ، شاید این خبر برایتان جالب باشد که Origin PC آخرین لپ تاپ مخصوص بازی خود را معرفی کرده است . نام این مدل لپ تاپ EON17-X است که ظاهرا برای کاربرانی که در زمینه انجام بازی حرفه ای هستند طراحی شده است . Origin PC به کاربران اجازه سفارشی کردن لپ تاپ EON17-X را می دهد پس کاربر به راحتی می تواند براساس نیاز خود ، نوع این لپ تاپ را انتخاب نماید.

به گزارش پی سی وار،از ویژگی های این لپ تاپ می توان به پروسسور ۳.۳ گیگاهرتزی ۶ هسته ای اینتل i7-3960X با ۱۵ مگابایت cache (البته قابلیت ارتقا تا ۳.۹ گیگاهرتز را دارد) ، رم با قابلیت پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی فول اچ دی اشاره کرد. از آنجا که بحث گرافیک ، می تواند تا حدودی در مورد لپ تاپ های مخصوص بازی نگران کننده باشد ، EON17-X دارای کارت گرافیک سری NVIDIA مانند جی فورس dual 2GB GDDR5 GTX 580M می باشد .

همچنین کاربران قادر به انتخاب انواع گزینه های ذخیره سازی که شامل ترکیبی از SSD و دیسک های سخت معمولی تا ظرفیت ۳ ترابایت است،می باشند. قیمت مدل پایه این لپ تاپ ها ۲۸۱۸ دلار است . وزن EON17-X حدود ۵.۵ کیلو و ضخامت آن ۲ اینچ است ،پس انتظار یک لپ تاپ سبک و در عین حال بسیار راحت برای حمل را نداشته باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد