هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

موتورولا جدید به همراه پردازشگر اینتل و اندروید 4

براساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت pocketnow ، این وبسایت مدعی شده که تصویری از اولین اسمارت فون موتورولا که دارای اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ می باشد را بدست آورده است . البته ظاهرا به همراه این تصویر ، جزئیات محدودی از این محصول نیز بدست آمده است . این دستگاه که نام آن هنوز مشخص نشده اولین محصول موتورولاست که از اینتل قدرت می گیرد . Medfield پردازنده جدید اینتل است که گفته می شود قابل رقابت با پردازنده های جدیدتر مبتنی بر ARM از NVIDIA و Qualcomm می باشد .

یکی از جزئیات این اسمارت فون وجود یک نسخه جدید از رابط کاربری MotoBlur می باشد . همچنین عنوان شده که دوربین این اسمارت فون یکی از نکات مثبت آن است که توانایی ارائه فوری و همچنین ضبط پشت سرهم ۱۵ فریم در ثانیه را دارد . به نظر می رسد که این اسمارت فون یک دکمه اختصاصی مخصوص دوربین در سمت راست داشته باشد . انتظار می روید که این دستگاه جدید موتورولا در کنگره جهانی موبایل معرفی گردد .

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.site01.ccz.ir

41056107885گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.ccz.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد