هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Ideapad K1؛ تبلت باقابلیت از خانواده LENOVO در رنگ‌های متنوع

مدل Ideapad K1 تبلت باقابلیت از خانواده LENOVO است که از سیستم‌عامل آندروید ۱/۳ بهره می‌برد و در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش Ideapad K1 یک صفحه ۱/۱۰ اینچی با رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ است که کنتراست بالایی دارد و رنگ‌های مشکی را با عمق بسیار بالایی نشان می‌دهد.

 یکی از امکانات جالب این تبلت وجود کلید Screen Capture درقسمت جلوی آن است که به کمک آن می‌توانید در هر لحظه که تمایل داشته باشید از صفحه نمایش خود یک Screenshot تهیه کنید.

همچنین در قسمت جلویی تبلت یک دوربین دو مگاپیکسلی برای مکالمات تصویر وجود دارد و در پشت تبلت دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD 720p گنجانده شده است.

از نقاط قوت تبلت Ideapad K1 رابط کاربری است که Lenovo روی آندروید ۱/۳ قرار داده است. یک رابط کاربری بسیار قوی، سبک، روان و کاربردی به‌طوری‌که که نه‌تنها کار کردن با این تبلت را بسیار راحت و لذت بخش کرده است، بلکه یک سری از امکانات آندروید ۳ که با رابط کاربری استاندارد زیاد به چشم نمی‌آیند، در رابط کاربری Lenovo بهتر دیده می‌شوند.

برای مثال تنها با یک اشاره روی صفحه نمایش می‌توانید صدا را قطع یا وصل کرده یا صفحه نمایش را قفل کنید.

Ideapad K1 دارای پردازنده دو هسته‌ای NVIDIA Tegra 2 به همراه یک گیگابایت حافظه RAM است که ترکیب قدرتی قوی را فراهم می‌کند به همین دلیل انجام کارهای روزمره و سنگین مانند گشت و گذار در صفحات اینترنت و نگاه کردن به ویدئو و اجرای بازی‌های با گرافیک بالا، بسیار روان و بی‌نقص است.

Lenovo Ideapad K1 به‌طور پیش‌فرض از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

به طورکلی این تبلت ۷۵۰ گرمی که در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، قرمز، قهوه‌ای و مشکی به بازار عرضه شده است، دارای نقاط قوتی مانند تجهیز به رابط کاربری بسیار قوی، تجهیز به پردازنده دو هسته‌ای قدرتمند NVIDIA Tegra 2 به همراه یک گیگابایت حافظه RAM، تجهیز به صفحه نمایش با رزولوشن بالا که رنگ‌های بسیار خوبی را تولید کرده، کنتراست بالایی دارد و رنگ‌های مشکی را با عمق بسیار بالایی نشان می‌دهد، وجود کلیدScreen Capture در قسمت جلویی تبلت، تجهیز به بلندگو‌های بسیار بلند و با کیفیت و پشتیبانی کامل از زبان فارسی است.

این تبلت با قیمتی حدود ۶۹۵ تا ۷۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت سازگار به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد