هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

O! Play TV Pro؛ گیرنده و پخش کننده فوق پیشرفته دیجیتال

گیرنده های دیجیتال مدتی است که طرفداران بسیاری را در کشورمان پیدا نموده است. زیرا این محصولات تصاویر بسیار با کیفیت را در اختیار کاربران و بینندگان تلویزیونی قرار می‌دهد.

حال آنکه اگر این دستگاه هوشمند باشد و قابلیت اتصال به اینترنت و پخش فایل‌های بسیار با کیفیت را نیز داشته باشد محبوبیت آن را چند برابر خواهد شد.

 با توجه به این موضوع ایسوس به تازگی دستگاهی را به بازار ارائه کرده است که تمام نیاز‌های صوتی و تصویری کاربران را برآورده می‌نماید.این محصول که O! Play TV Pro نام دارد. به عنوان قوی‌ترین پخش‌کننده چند‌رسانه‌ای می‌باشد که تا‌کنون ایسوس به بازار عرضه نموده است.

این محصول مجهز به گیرنده DVB-T با ویژگی EPG ( Electronic Program Guide) است که امکان نمایش اطلاعات مربوط به کانال‌ها و دیگر موارد را به کاربر می‌دهد.

اما این تمام ماجرا نیست چون این دستگاه امکان نصب هارددیسک ۳٫۵ اینچی تا ظرفیت ۳ ترابایت را با فرمت های رایج دارد و به وسیله این ویژگی کاربر می‌تواند با تعیین زمان‌بندی برنامه‌های مورد نظر و دیگر فایل‌ صوتی و تصویری خود را روی آن ذخیره کند.

البته طبق اطلاعات ارائه شده این دستگاه از NAS هم پشتیبانی می‌کند که این موضوع بیش‌ از پیش O! Play TV Pro را به یک محصول برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده است.این دستگاه قابلیت پشتیبانی از بیش از ۵۰ فرمت صوتی و تصویری را دارد که این فرمت‌ها شامل تصاویر ویدئویی ۳D هم می‌شود!

علاوه بر این O! Play TV Pro از سرویس‌های ویدیویی و صوتی تحت وب هم پشتیبانی می‌کند که در صورت اتصال به اینترنت از طریق پورت شبکه یا بی‌سیم امکان استفاده از این سرویس‌ها وجود دارد.یکی از قابلیت‌های جالبی که در این دستگاه وجود دارد Easy To play‌ است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید تنها با ساخت یک پوشه به اسم Auto Play و کپی اطلاعات خود در آن طراحتی و بدون هیچ کاری فیلم‌های خود را بعد از نصب حافظه فلش به دستگاه مشاهده نمایید.

همچنین با وجود ویژگی O! Direct امکان انتقال اطلاعات از کامپیوتر و نوت‌بوک به این پخش‌کننده فراهم شده است، علاوه بر این کاربر با استفاده از ویژگی دیگری به نام O! MediaShare می‌تواند اطلاعات خود را از روی گوشی‌های موبایل و تبلت به دستگاه منتقل کند.

حال به این موارد امکاناتی مانند پورت شبکه گیگابایتی، کارت شبکه بی‌سیم سری N، پورت USB3، پشتیبانی از استاندارد صوتی Dobly TureHD 7.1 کانال و انواع دیگر از امکانات ارتباطی کاربردی دیگر را هم اضافه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد