هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Vostro 3550-E؛ لپ‌تاپ‌ پرطرفدار از خانواده DELL

مدل Vostro 3550-E از لپ‌تاپ‌های پرطرفدار برند DELL در بازار داخلی معرفی شده است.لپ‌تاپ مذکور به پردازنده INTELCORE I3 -2.2GHZ، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیکی Intel HD Graphics 3000 Dynamic Video Memory Technology، صفحه نمایش ۱۵/۶اینچی از نوع AntiGlare HD LED Backlit و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ، اپتیکال درایو ۸X DVD+/-RW with double-layer DVD+/-R و… از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

همچنین نمایشگر این لپ‌تاپ ضدبازتاب LED Backlit است. این نمایشگر نورهای مزاحم و یا حتی نور آفتاب را خیلی بازتاب نمی‌کند و از این نظر استفاده از آن در محیط‌های دفاتر کاری با نورهای فلوئورسنت و محیط‌های غیرمسقف عالیست. همچنین VOSTRO 3550-E به دو اسپیکر استریو مجهز است.

باتری این لپ‌تاپ هم ۶ سلولی است که حدود ۴ ساعت و ۴۴ دقیقه شارژدهی می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین به وب کم دو مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، شبکه بی سیم Wireless،دو پورت USB 2.0 ،دو پورت USB 3.0،پورت HDMI، پورت خروجی VGA، پورت خروجی VGA و… مجهز است.کاربران اداری کوچک که به دنبال نوت‌بوکی۱۵/۶ اینچی با قیمت مناسب، بادوام، پرقدرت و ایمن می‌گردند حتما Dell Vostro 3550 را دوست خواهند داشت.

این نوت‌بوک مجهز به اسپیکرهای قدرتمندی است که برای پخش صدا به صورت بلند در یک اتاق کنفرانس مناسب هستند.

به طور کلی، عملکرد قدرتمند و سریع، طراحی و ساخت استایلیش، بادوام و استفاده از فلز آلومینیوم، تجهیز به نمایشگر با کیفیت ضدبازتاب، تجهیز به صفحه کلید جدید با کلیدهای مجزا از هم روی شاسی، بهره‌گیری از امکانات و نرم‌افزارهای ایمنی و محافظت پیشرفته، تجهیز به پورت‌های متنوع و زیاد از جمله پورت پر سرعت USB 3.0 و موجود بودن این مدل در کانفیگ‌های مختلف از نقاط قوت این لپ‌تاپ از خانواده DELL به شمار می‌رود.

این لپ‌تاپ۲/۴۷ کیلوگرمی در رنگ‌های نقره ای و برنز و قرمز به بازار عرضه شده است و با قیمتی حدود ۸۶۵ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد