هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیوندای النترا هاچ بک i30 جی تی

نمایشگاه شیکاگو امسال شاهد مدلهای جدیدی از هیوندای النترا در فرمهای هاچ بک پنج در GT  و کوپه دو در خواهد بود. النترای هاچ بک که در اروپا  با نام i30 نامیده می شود و نام گونه سدان آن نیز آوانته می باشد،  یک خودروی اقتصادی و مفرح است که توانسته جایزه بهترین خودروی سال را نیز در بازار آمریکا از آن خود نماید.
این ماشین دومین نسل هیوندای i30 محسوب می شود و رقیب خودروهایی نظیر فورد فوکوس، مزدا 3 و فولکس واگن گلف می باشد.

موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر النترا با توان 148 اسب بخار وظیفه بحرکت درآوردن این ماشین با وزن 1262 کیلوگرم را بر عهده دارد. گیربکس نیز قابل انتخاب بین دو مدل شش سرعته دستی یا اتوماتیک می باشد. وزن النترای GT نسبت به فورد فوکوس یا مزدا 3 هاچ بک حدود  90 کیلوگرم سبک تر است در حالیکه با دارا بودن حجم داخل کابین به میزان 119 متر مکعب، جادارتر از رقبای خود نیز می باشد.


مصرف سوخت خودرو  در شهر 8.4 لیتر و در بزرگراه 6 لیتر و میانگین ترکیبی 7.3 لیتر است.

از امکانات استاندارد این خودرو باید به سیستم پخش صوت با شش بلندگو و توان 172 وات به همراه سیستم ناوبری با صفحه نمایش رنگی لمسی 7 اینچی و دوربین دید عقب اشاره کرد. همچنین بسته های آپشن شامل رینگ های اسپرت آلیاژی 17 اینچی به همراه تعلیق اسپرت ، سقف پانوراما، چراغهای جلوی اتوماتیک، کنترل خودکار دما، خنک کننده داخل داشبورد و صندلیهای برقی همراه با حافظه و امکاناتی از این قبیل می باشند.


قیمت النترای GT از 16,770 دلار آغاز می شود و از تابستان 2012 نیز فروش آن آغاز خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد