هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

پرده برداری از دوربین کانون D20


اگر به دنبال یک دوربین مناسب و مقاوم می گردید که همراه شما در گردشها و ماجراجویی ها باشد ، شاید علاقمند به شنیدن این خبر باشید که کانون دوربین جدید PowerShot D20 خود را معرفی کرده است . برای اطلاع کسانی که با PowerShot D10 آشنا بوده اند ، مدل D20 جانشین مدل D10 است که دارای بدنه ای مقاوم تر و البته ظاهری اسپورت تر شده است .

کانون PowerShot D20 دارای خاصیت ضدآب بودن تا ۱۰ متر ، خاصیت ضد ضربه تا ۱.۵ متر و ضد سرما و یخبندان تا -۱۰ درجه می باشد . از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود تکنولوژی Active Display اشاره کرد که کانون ادعا کرده که کاربران با استفاده از این تکنولوژی می توانند بعضی از فعالیتهای دوربین را با ضربه زدن به بدنه آن کنترل کنند .

همچنین این دوربین دارای GPS است که با استفاده از آن ، عکاس می تواند تصاویر را با اطلاعات محل عکسبرداری تگ کند و به کاربران امکان ردیابی حرکاتشان با استفاده از نقشه را می دهد . دوربین کانون D20 دارای سنسور ۱۲.۱ مگاپیکسلی ، زوم اپتیکال ۵X ، تثبیت کننده هوشمند تصویر و قدرت فیلمبرداری فول اچ دی ۱۰۸۰p می باشد . انتظار می رود که Canon PowerShot D20 در ماه می سال میلادی جاری با قیمتی حدود ۶۳۰ دلار و در رنگهای آبی ، نقره ای و زرد برای فروش عرضه شود .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد