هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گوگل کروم امن ترین مرورگر اینترنتی در آلمان


آژانس امنیت سایبری آلمان (BSI) ، دیروز بهترین توصیه های خود برای کاربران کامپیوتر و کاربران اینترنتی را منتشر کرد . اگر شما هم از جمله افرادی هستید که همیشه در بحث مربوط به مرورگرها و رقابت بین آنها شرکت می کنید ، شاید شنیدن این خبر برای شما جالب باشد .

این آژانس ، مرورگر گوگل کروم را بعنوان امن ترین مرورگر موجود انتخاب کرد و از دلائل این انتخاب می توان به ویژگی آپدیت خودکار و فوق العاده عالی ، بسته فلاش پلایر و تکنولوژی ضد بهره برداری یا anti-exploit آن که مرورگر را از سیستم عامل و بقیه کامپیوتر جدا می کند ، اشاره کرد .

در کنار کروم ، BSI یک سند کامل و پر از توصیه های مفید را برای کاربران کامپیوتر تهیه کرده است که همه چیز را از خرید ، نصب ، استفاده و حتی از بین بردن و پاک کردن را در خود جای داده است . علاوه بر دستورالعمل های معمولی برای آپدیت نگه داشتن دستگاه ، این آژانس برخی از برنامه های تخصصی را نیز توصیه کرده است .

آژانس امنیت سایبری آلمان (BSI) توصیه کرده است که اگر نیازی به برنامه های تخصصی مانند برنامه هایی برای کنترل کودکان یا مانیتورینگ و نظارت بر ایمیل ها ندارید ، بسیار بهتر و موفق تر خواهید بود اگر از آنتی ویروس های مجانی مانند Microsoft Security Essentials ، Avira یا Avast استفاده کنید . البته پیشنهاد آنها برای سرویس ایمیل مجانی نیز ، سرویس Gmail است .

از دیگر نکات مفیدی که به آن اشاره شده است ، پاک کردن برنامه هایی است که بصورت Demo یا نمایشی نصب شده اند و گرفتن فایل پشتیبان از کامپیوتر حداقل یکبار در هفته است . در مورد عنوان خبر ، گفتن این نکته ضروری به نظر می رسد که در آلمان فقط حدود ۱۴.۳ درصد از کاربران از کروم استفاده می کنند . طبق گزارش موسسه StatCounter ، مرورگر فایرفاکس با حدود ۵۱ درصد بیشترین کاربر و اینترنت اکسپلورر با ۲۴.۸ درصد از کاربران در آلمان را در اختیار دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد