هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دهانشویه ای که می تواند پوسیدگی دندان را برای همیشه متوقف کند

در دهان ما یک باکتری کوچک به نام «استرپتوکوک میوتانس» زندگی می کند که عامل اصلی پوسیدگی دندان به شمار می آید. در واقع اگر بتوانیم راهی پیدا کنیم که این باکتری را از دهان حذف کنیم میزان پوسیدگی دندان ها به شدت کاهش پیدا می کند چرا که همه چیز در شروع پوسیدگی دندان زیر سر این موجود کوچک است. 

حالا یک دهانشویه جدید که به صورت آزمایشی در دانشکده دندانپزشکی UCLA ساخته شده، ادعا می کند که گام های بزرگی برای حذف این باکتری از دهان انسان برداشته است. 

در تحقیق صورت گرفته توسط این تیم، مصرف دهانشویه آنها برای یک دوره چهار روزه سبب از بین رفتن این باکتری به صورت کامل شده و آنها می گویند مصرف دوره ای این دهانشویه مثلا هفته ای یک بار می تواند سبب شود که دیگر هیچ گاه شاهد ظهور مجدد این باکتری در دهان نباشیم. 

آنها می گوید بعد از یک دهه تحقیق به ترکیب دهانشویه جدید رسیده اند. میلیون ها باکتری مختلف در بدن انسان زندگی می کند و برخی از آنها برای سلامت ما مفید اند. این دهانشویه به گونه ای ساخته شده که فقط برای از بین بردن باکتری «استرپتوکوک میوتانس» هدف گیری می کند. 

فقط در کشور آمریکا بیش از ۷۰ میلیارد دلار در سال هزینه خدمات دندانپزشکی می شود که بخش عمده آن را درمان های مرتبط با صدمات پوسیدگی دندان و عواقب بعد از آن تشکیل می دهد.


البته هنوز تا تکمیل مراحل تحقیقاتی و ورود این دهانشویه به بازار باید صبر کنید. اما اگر علاقمند هستید، همین الان هم می توانید با یک ترفند کوچک به مبارزه با این باکتری بروید: کافی است بعد از هر وعده غذایی به مدت ۲۰ دقیقه آدامسی بجوید که دارای گزیلیتول است. 

جویدن این نوع آدامس سبب می شود که میزان این باکتری پس از چند هفته در دهان شما به شدت کاهش پیدا کند و به همین دلیل از پوسیدگی دندان ها نیز کاسته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد